خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / برخورد نزدیک از نوع آخر (نمایش‌نامه)

برخورد نزدیک از نوع آخر (نمایش‌نامه)


کد محصول: ۱۵۶۸۴

قیمت: ۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786001199738
  • چیستا یثربی
  • نشر قطره

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی نمایشنامه برخورد نزدیک از نوع آخر:

هر دو نمایش نامه ی این کتاب در سال های مختلف برنده ی جایزه ی اول نمایش نامه نویسی جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر شدند و سرخ سوزان در پنج رشته برنده ی جایزه ی اول شد. در بخشی کوتاه از این اثر می خوانیم:«قاضی:حکم این است: سرکار خانم نسترن سماوات، شما باید طبق حکم دادگاه منکرات، به عقد دایم آقای آرش معتمد دربیاین! این حکم از این لحظه، تا سه روز دیگه لازم الاجراست. نسترن: نه آقا نه! من راضی نیستم… جمع کنید این بساط و… آقا من صد بار گفتم که نمی خوامش،ست! آرش: منم راضی نیستم آقا… من ترجیح می دم بمیرم، اما شوهر این خانم نشم… اصلا مگه شما آقامین که دارین به زور زنم می دین؟…»

درباره نویسنده کتاب برخورد نزدیک از نوع آخر:

یثربی متولد 1347 در کشور آلمان است، مقطع فوق‌لیسانس در ایران تحصیل‌کرده است و دکترای روانشناسی خود را در کانادا اخذ کرده. او نمایش‌نامه‌های فراوانی نوشته و برخی از کارهایش را کارگردانی نیز کرده است. در جشنواره فجر صاحب جوایز متعددی شده است و متن‌های او در چند جشنواره به عنوان متن اول برگزیده‌شده‌اند. علاقه او به روانش است و ادبیات در کارهای نمایشی‌اش دیده می‌شود. در زمینه کارگردانی نیز کارهای فراوانی انجام داده است که از جمله آن می‌توان به «جمعه دم غروب»، «چنگیز خان»، «اتاق تاریک»، «کارناوال با لباس خانه»، «حیاط‌خلوت»، «مهمان سرزمین خواب»، «زنی که تابستان گذشته رسید»، «سرخ سوزان»، «یک شب دیگر هم بمان سیلویا» و «زنی برای همیشه» اشاره کرد.

او در جشنواره‌های بین‌المللی نیز افتخارآفرینی کرده است. نمایش «جنایت و مکافات» او که اقتباسی از کتاب «جنایت و مکافات» روسی است در جشنواره کلاسیک‌های روسیه در مسکو اجرا شده است. جایزه بهترین بازیگر زن را به این نمایش اهدا کردند. او نمایشنامه‌های اقتباسی دیگری نیز نوشته است از جمله سه جلسه تراپی که اقتباسی از کتاب هاراکی موراکامی است.

کتاب‌های پستچی، شیدا و صوفی، معلم پیانو، عشق در زمان ما، سه قصه روان‌شناختی، او یک زن، پری کوچک دریایی، زنی که تابستان گذشته رسید، زنی از کوچه پشتی، اسرار انجمن ارواح، کوتاه کردن موی مرده، وقتی تو نباشی چرا دو صندلی و گاردن پارتی در برف از دیگر آثار این نویسنده است.

مشخصات کتاب برخورد نزدیک از نوع آخر:

قطع:رقعی

جلد:شومیز

انتشارات:قطره

نویسنده:چیستا یثربی

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب برخورد نزدیک از نوع آخر:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب نمایشنامه برخورد نزدیک از نوع آخر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.