خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / تاریخ تئاتر جهان (جلد 1)

تاریخ تئاتر جهان (جلد ۱)


کد محصول: ۵۷۴۰

قیمت: ۴۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789641917977
  • اسکار براکت
  • نشر مروارید

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب تاریخ تئاتر جهان جلد 1:

براکت یک افسانه در دنیای مطالعات تئاتر است. این کتاب یکی از منابع اصلی برای دانشجویان تئاتر و هنردوستان است. این اثر در خور و با ارزش به کوشش هوشنگ آزادی ور به فارسی برگردانده شده است و سالها در دانشگاه های ایران تدریس شده است. همچنین خواندن این کتاب برای داوطلبین کنکور هنر در تمامی مقاطع از الزامات مهم به حساب می آید.

حجم کتاب بالا ست و در سه جلد به خوانندگان عرضه شده است. براکت از تئاتر در زمان یونان و روم باستان پژوهش خود را شروع می کند و تا 1960 و کمی جلو تر پیش می آید. یعنی علاوه بر اینکه با آئین های گروتسک در زمان یونان باستان آشنا می شوید، در انتهای این کتاب به فرم های جدید نمایشی چون هپنینگ و پرفورمنس آرت نیز بر خواهید خورد. که این خود جامع بودن این پژوهش تاریخی را به اثبات می رساند. دوره های زمانی بسیار خوبی را با هم می بافد تا شما نه تنها واقعیت ها بلکه داستانی از تاریخ تئاتر را فراگیرید. این کتابی است که شما می خواهید آن را در قفسه خود نگه دارید.

نسخه نهم همچنان دقیق ترین و دقیق ترین ارزیابی تاریخ تئاتر را ارائه می دهد. برای هر کسی که با تئاتر درگیر یا علاقه مند باشد.

درباره نویسنده کتاب تاریخ تئاتر جهان جلد 1:

دکتر گ. اسکارت برا کت در ۱۹۲۳ در هارتسویل تنسی متولد شد و در دانشگاه استنفورد تحصیل کرده و از سال ۱۹۴۹ به تدریس در دانشگاهای استتسن، ایدا، اندیانا زبان انگلیسی تئاتر و سخن وری پر داخت.در ۱۹۷۸ و ۸۰ به ریاست دانشکده هنر های زیبا دانشگاه منصوب شد و از آن پس در دانشگاهای سراسر آمریکا به ایراد سخنرانی درباره تئاتر درام، و هنر پرداختتن دکتر براکت همچنین در تهیه مقالات مر بوط به تئاتر در دایرة المعارفهای برتیانیکا، آمریکا نا، و کتاب سال همکاری داشته است

مشخصات کتاب تاریخ تئاتر جهان جلد 1 :

نشر مروارید

نویسنده:اسکار گروس براکت

مترجم هوشنگ آزادی ور

قطع وزیری

جلد زرکوب

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب تاریخ تئاتر جهان جلد 1:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب تاریخ تئاتر جهان جلد 1 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.