خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / شوالیه تاریکی به پا می خیزد

شوالیه تاریکی به پا می خیزد


کد محصول: ۱۴۵۵۸۲

قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226220385
  • کریستوفر نولان
  • چترنگ

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب شوالیه تاریکی به پا می خیزد:

بتمن تصمیم دارد گاتهام را در دستان هاروی دنت رها کند و خودش زندگی‌ای معمولی را با ریچل آغاز کند، اما در این میان سرو‌کلۀ جوکر، شخصیتی که خود را نمایندۀ آشوب می‌داند، پیدا می‌شود... کریستوفر نولان، فیلم‌ساز جوان بریتانیایی با سه‌گانۀ شوالیۀ تاریکی دوران جدیدی را برای شخصیت بتمن و برای تمام اقتباس‌های ابرقهرمانی بعد از خود کلید ‌زد. این سه‌گانه، نولان را به عنوان یک اسطورۀ سینمایی بر سر زبان‌ها ‌انداخت؛ کارگردان و مؤلفی که آن‌قدر کاربلد است که می‌تواند از یک روایت قهرمانی، چنین شگفتی عمیق و فلسفه‌مداری را بیرون بکشد. شوالیۀ تاریکی، دومین فیلم از سه‌گانۀ شوالیۀ تاریکی، در ژوئیۀ ۲۰۰۸ روی پرده رفت و یکی از ده فیلم پرفروش تاریخ آمریکا شد. شوالیۀ تاریکی توانست در چندین زمینه در اسکار و گلدن گلوب نامزد دریافت جایزه شود. هیث لجر بازیگر نقش جوکر که پیش از عرضۀ رسمی فیلم درگذشت، برای نقشش سی و دو جایزۀ بهترین نقش مکمل مرد از جمله اسکار، گلدن گلوب، بافتا و انجمن منتقدان را دریافت کرد.

مشخصات کتاب شوالیه تاریکی به پا می خیزد:

نویسنده:کریستوفر نولان

مترجم:سینا شاه بابا

قطع رقعی

جلد شومیز

نشر چترنگ

211 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب شوالیه تاریکی به پا می خیزد:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب شوالیه تاریکی به پا می خیزد با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.