خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / تفکر نامتناهی

تفکر نامتناهی


کد محصول: ۱۴۹۵۸۴

قیمت: ۷۶,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786220603856
  • آلن بدیو
  • نشر نی

پشت جلد این کتاب آمده است

خرید کتاب تفکر نامتنهای:

عشق رخدادی‌ست که نسبت دو عاشق را به شکل برگشت‌ناپذیری با جهان تغییر می‌دهد؛ این نکته‌ی مهم و بنیادی فهم چرایی تأکید آلن بدیو بر عشق و کلید ساده‌تری برای ورود به جهان فلسفی اوست. این مهم را می‌توان به ذهن سپرد و پرابلماتیک‌شدن اهمیت بازگشت به فلسفه در سپهر اندیشگانی این فیلسوف شهیر فرانسوی را بهتر درک کرد. اینکه او به جد بر بازگشت به فلسفه درزمانه‌ی معاصر تأکید می‌‌کند را می‌توان در اهمیت همین رخداد بازگشت‌ناپذیری‌ که در مواجهه‌اش با عشق مطرح می‌کند فهم کرد؛ بنیان ابتدایی فلسفه، شوریدن علیه جهان است و این شورش به محض وقوع، رخدادی بدون بازگشت است. ازهمین‌رو، خواندن کتاب «تفکر نامتناهی؛ حقیقت و بازگشت به فلسفه» نه فقط در جهت شناخت بهتر تفکر بدیو، بلکه برای رسیدن به مسیری دیگر در ساحت اندیشه و سیاست در وضعیت امروز، الزامی‌ست. ویراستاران انگلیسی این کتاب با کنار هم قرار دادن چند جستار بسیار مهم بدیو در باب نسبت فلسفه با خودش در اکنون جهان و هم‌چنین نسبتش با حقیقت، سیاست، روانکاوی، هنر و سینما، مجموعه‌ای به شدت کامل را ارائه داده‌اند که راهگشاست. با مقدمه‌ای که ویراستاران بر کتاب تفکر نامتناهی با نام «درآمدی بر فلسفه‌ی بدیو» نوشته‌اند و هم‌چنین گفت‌وگویی که از بدیو در موخره‌ی کتاب قرار داده‌اند، مسئله‌ی بازگشت به فلسفه را به کمال توضیح داده و برای مخاطب تبیین کرده‌اند و از این کتاب مجموعه‌ای درخور و خواندنی ساخته‌اند.

مشخصات کتاب تفکر نامتنهای:

نشر نی

نویسنده:آلن بدیو

مترجم:صالح نجفی

قطع رقعی

جلد شومیز

239 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب تفکر نامتناهی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب تفکر نامتناهی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.