خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / هنر همیشه بر حق بودن (38 راه برای پیروزی در هنگامی که شکست خورده‌اید)

هنر همیشه بر حق بودن (۳۸ راه برای پیروزی در هنگامی که شکست خورده‌اید)



قیمت: ۸۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643116354
  • آرتور شوپنهاور
  • نشر ققنوس

پشت جلد این کتاب آمده است

درباره کتاب هنر همیشه بر حق بودن:

هنر همیشه بر حق بودن: 38 راه برای پیروزی در هنگامی که شکست خورده‌اید نوشته‌ی فیلسوف معروف آلمانی آرتور شوپنهاور است. این کتاب را نشر ققنوس با ترجمه‌ی عرفان ثابتی در 136 صفحه منتشر کرده است. ژانر این کتاب را می‌توان در دسته‌ی کتاب‌های فلسفی و روانشناسی قرار داد.

شوپنهاور 145 سال پیش درگذشت و رساله‌ی عجیب او هنر همیشه بر حق بودن در طول عمر او به طور کامل منتشر نشد. این کتاب بر اساس نسخه ویرایش شده‌ای است که در سال 1896 منتشر شده است. شوپنهاور در کتاب هنر همیشه بر حق بودن، 38 اقدام متفاوت را برای برنده شدن در بحث و مجادله ارایه می‌کند. راه‌کارهایی که صرف نظر از اینکه حقیقت چیست، برای پیروزی در بحث و جدل لفظی، کاربردی‌اند.

کتاب هنر همیشه بر حق بودن تنها برای پیروزی ما نیست بلکه به ما کمک می‌کند تا نسبت به افرادی که همیشه حق به جانب هستند یا دست کم تلاش می‌کنند خود را بر حق جلوه دهند واکنش مناسبی داشته باشیم و آفات بحث و جدل را بشناسیم یا در صورت لزوم خودمان از مطالب کتاب استفاده کنیم.

سی ‌و‌ هشت اقدام بر حق بودن، نکته‌هایی نه استدلالی؛ بلکه نکاتی جدال‌بر انگیزند که ما در زندگی روزمره، بین گروه زیادی از افراد جامعه -حتی بین اعضای خانواده - بارهاو بارها مشاهده کرده‌ایم. در کتاب هنر همیشه بر حق بودن، شوپنهاور به خواننده‌ی خود با لحنی طعنه‌آمیز و طنز‌آلود علاوه بر ارایه مواردی برای پیروزی، برای غلبه بر رقیب همهشدارهای لازم را ارایه می‌کند.

 

خلاصه کتاب هنر همیشه بر حق بودن:

کتاب هنر همیشه بر حق بودن، بیست‌و‌دو فصل دارد که شامل سی‌وهشت ترفند برای فارغ شدن بر رقیب در مجادلات لفظی است.

شوپنهاور علاوه بر راه‌کارها، مثال و چگونگی به کارگیری روش‌ها را هم به‌طور خلاصه به خواننده می‌آموزد. از جمله ترفند‌هایی که شوپنهاور به‌طور کنایه‌آمیز در این جستار ارائه می‌کند، عبارتند از: «دستت را رو نکن»، «با سوال پیچ کردن اقرار بگیر»، «سوال های انحرافی مطرح کن»، «به رغم شکست، مدعی پیروزی شو»،«حرفش را قطع کن، توی حرفش بدو، بحث را منحرف کن»، «با استدلالی به بدی استدلال خودش با او مقابله کن»، «او را وادار به اغراق کن»، «اراده از عقل و هوش موثرتر است»، «به بحث جنبه شخصی بده، توهین و بددهنی کن».

شما میتوانید این کتاب را از فروشگاه اینترنتی بوک دوک تهیه کنید.

 

درباره نویسنده کتاب هنر همیشه بر حق بودن:

آرتور شوپنهاور در 22 فوریه 1788 در لهستان متولد شد. او یکی از فیلسوفان بزرگ و بانفوذ آلمانی بود که در زمینه‌ی اخلاق، هنر، روانشناسی مدرن و ادبیات معاصر فعالیت‌های فکری مهمی انجام داد. «نیچه» فیلسوف معروف درباره‌ی شوپنهاور گفت: «هیچ چیز متفکرین آلمان را به اندازه‌ی عدم شباهتی که میان «شوپنهاور» و آنان بود، رنج نداد».

فلسفه شوپنهاور آگاه کردن مردم به واقعیت‌ها و پدیده‎هایی است که در برابر دید همه قرار دارد اما کسی به آن توجه نمی‌کند. شوپنهاور به روح و ماده اعتقاد ندارد و تنها موجودیت جهان نقطه‌ی اندیشه‌ی اوست.

شوپنهاور از فیلسوفان بزرگانی همچون«کانت» و«افلاطون» در زندگی خود الهام گرفت و مهم‌ترین اثر خود «جهان همچون اراده و تصویر» را که اثری بزرگ در تاریخ فلسفه محسوب می‌شود را در سال 1818 میلادی منتشر کرد. این کتاب در سال 1844 بازبینی و تکمیل شد.

از شوپنهاور کتاب‌های «جهان همچون اراده و تصویر»، «در باب حکمت زندگی»، «در باب طبیعت انسان»، «متعقات و ملحقات»، «هنر ادبیات»، «دو مسئله‌ی بنیادین اخلاق»، «اخلاق، قانون و سیاست»،«ریشه چهارگان اصل دلیل کافی»، «جهان و تاملات فیلسوف» و «زندگی اینجوریست» تا به امروز ترجمه و منتشر شده است.

همچنین نشر مرکز به تازگی چهار کتاب از آرتور شوپنهاور با عناوین «هنر رفتار با زنان»، «هنر رنجاندن»، «هنر خودشناسی» و «هنر خوشبختی» با ترجمه‌ی«علی عبداللهی» منتشر کرده است.

نسخه‌ی pdf کتاب «درباب حکمت زندگی» با ترجمه‌ی «محمد مبشری» و کتاب الکترونیکی هنر همیشه بر حق بودن ترجمه‌ عرفان ثابتی برای خرید و دانلود در همین صفحه در دسترس است. همچنین کتاب صوتی هنر همیشه بر حق بودن در سایت فیدیبو قابل خرید اینترنتی و دانلود است.

اگر علاقه‌مندید تا بیش‌تر درباره‌ی تفکر و فلسفه‌ی آرتور شوپنهاور فیلسوف بزرگ آلمانی می‌توانید کتاب «آرتور شوپنهاور» نوشته‌ی «جولیان یانگ» با ترجمه‌ی «حسن امیری آرا» را در سایت فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.

کتاب « درمان شوپنهاور» نوشته‌ی اروین یالوم هم اثری است که به زبان ساده مسائل علمی، فلسفی و روان‌شناختی را تفسیر می‌کند. نمایشنامه‌ی «سوار بر سورتمه‌ی آرتور شوپنهاور» نوشته‌ی «یاسمینا رضا» نویسنده‌ی فرانسوی است که توسط انتشارات عطائی منتشر شده است. این کتاب مستقیما به آرتور شوپنهاور مرتبط نیست اما دیدگاهی فلسفی و نقدی تلخ از جامعه و شهروندان دوران پسامدرن دارد. فیدیبو همچنین این دو کتاب را برای علاقه‌مندان به ادبیات و فلسفه در سایت و اپلیکیشن قرار داده است.

 

مشخصات کتاب هنر همیشه بر حق بودن:

نویسنده : آرتور شوپنهاور

مترجم : عرفان ثابتی

ناشر : ققنوس

سال انتشار : 1397

قطع : رقعی

جلد : شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب هنر همیشه بر حق بودن:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب هنر همیشه بر حق بودن با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.