خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / بیک مداد رنگی 24 رنگ تراپی کالرز 2

بیک مداد رنگی ۲۴ رنگ تراپی کالرز ۲



قیمت: ۱۸۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد رنگی 24 رنگ بیک مدل کیدز تراپی کالر2:

مداد رنگی 24 رنگ کیدز تروپیکالرز 2 بیک در بسته بندی مقوایی و مناسب برای کودکان بالای 5 سال می باشد.مداد رنگی 24 رنگ کیدز تروپیکالرز محصول ایده آل برای نقاشی کودکان در منزل و یا مدرسه می باشد.مداد رنگی 24 رنگ کیدز تروپیکالرز دارای نوک مقاوم و با دوام می باشد ، و فاقد مدا سمی است.نوک مداد رنگی 24 رنگ کیدز تروپیکالرز از سرب نرم تشکیل شده است و به دلیل طراحی شش ضلعی شکل آن ، به دست گرفتنش برای کودکان آسان است.

 

مشخصات مداد رنگی 24 رنگ بیک مدل کیدز تراپی کالر2:

تعداد رنگ: 24 رنگ

نوع جعبه: مقوایی

فرم سطح مقطع: شش ضلعی

کشور سازنده: فرانسه

فاقد مواد سمی

رنگهای زنده و شاداب

به آسانی تراشیده می شود

طراحی بدنه شاد

نوک مقاوم و بادوام

این محصول "بیک اوریجینال فرانسه" است

 

درباره برند بیک:

بیک شرکتی است فرانسوی که در سال ۱۹۴۵ توسط مارسل بیک پایه‌گذاری شده‌است. شهرت این برند به خاطر تولید محصولات یکبارمصرف از قبیل فندک، آهنربا، خودکار و ریش‌تراش است. مشهورترین محصول این شرکت خودکار بیک یا بیک کریستال است که اولین محصول تولید این برند است که بیش از شصت سال از شروع عرضه آن می‌گذرد و همچنان طرفداران خاص خود را دارد.

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 24 رنگ بیک مدل تراپی کالرز 2 :

خرید نوشت افزار از جمله مداد رنگی 24 رنگ تراپی کالرز 2 بیک با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام می شود.