خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / فابر کستل مداد رنگی 12رنگ مقوایی نچرال

فابر کستل مداد رنگی ۱۲رنگ مقوایی نچرال



قیمت: ۲۲۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد رنگی 12رنگ مقوایی نچرال فابر کستل :

دارای بدنه‌ شش ضلعی و ارگونومیک مداد که در استفاده‌ طولانی‌ مدت دست را خسته نمی کند و باعث لیز نخوردن مداد از دست یا از روی میز می شود

بسته بندی 100٪ مقوایی بازیافت شده، برای کاهش تاثیر بر محیط .زیست

نوک مقاوم در برابر فشار ( روی نوک مداد رنگی‌های کلاسیک ، از طریق فرایندی به نام «SV« (Sekuralverfahren) به‌معنای پیوند محافظتی محکم شده است.

در این فرایند نوک مداد به‌طورکامل به بدنه چوبی می‌چسبد و محکم می‌شود. چنین اتصالی علاوه بر مقاوم‌کردن نوک، تراشیدنش را هم برای کودک آسان‌تر می‌کند. SV فرایندی است که به‌طور انحصاری متعلق به فابر کاستل است)

دارای تاییدیه‌ FSC ( چوب به کار رفته در ساخت این مداد رنگی از نوع قابل بازیافت (Eco-Pencil) است و مطابق با استانداردهای شورای نظارت بر جنگل‌ها FCS (Forest Stewardship Council) از چوب‌های درختان «بازجنگل‌کاری‌شده» (Refrosted) استفاده شده است.

این درختان جایگزین جنگل‌هایی شده‌اند که ازبین‌رفته‌اند و درنتیجه با استخراج چوب از آن‌ها، درختان سایر مناطق جنگلی از قطع‌شدن درامان‌می‌مانند و با اکونومی فضای سبز سازگار بوده و در پروسه ساخت آن به محیط زیست هیچ گونه صدمه‌ای وارد نمی‌شود)

 

مشخصات مداد رنگی 12رنگ مقوایی نچرال فابر کستل :

طول بدنه : ۱۸۰ میلی‌متر

قطر سطح مقطع : ۳/۳ میلی‌متر

درجه سختی نوک : ۲B

فرم سطح مقطع : شش ضلعی

کشور مبدا برند و محصول : آلمان

تعداد موجود در بسته : 12

ویژگی‌ها : مقاوم در برابر شکستن

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 12رنگ مقوایی نچرال فابر کستل :

خرید نوشت افزار از جمله مداد رنگی 12 رنگ مقوایی نچرال فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان با ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.