خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / آریا مدادرنگی مقوایی 12+1 کد 3016

آریا مدادرنگی مقوایی ۱۲+۱ کد ۳۰۱۶



قیمت: ۹۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد رنگی 12 رنگ مقوایی آریا:

 مداد رنگی 12+1 رنگ آریا با کیفیت خوب مناسب دانش آموزان ابتدایی و پیش دبستانی.

شرکت نقش تندیس آریا (سهامی خاص) صاحب نام و پیشرو در صنعت نوشت افزار، لوازم هنری و آموزشی و اولین تولید کننده خمیربازی و مجسمه سازی در ایران است . اکنون تولیدات متنوع این شرکت از جمله انواع گواش ، پاستل نقاشی، آبرنگ ، رنگ انگشتی ، رنگ گریم ، انواع دفاتر، انواع مداد ، بازیهای فکری ، سرگرمی و سایر لوازم جانبی می باشند. این شرکت فعالیت خود را از سال 1340 ه.ش. با نام “ خمیربازی آریا ” شروع کرد. البته در دهه های گذشته، استفاده از خمیربازی و بسیاری از محصولات این شرکت در کشورمان آشنا و همه گیر نبوده و در مهدکودک ها ، مراکز پیش دبستانی و مدارس آنطور که باید و شاید به عنوان ابزار مهم آموزشی و سرگرمی تفهیم نشده بود . به تدریج با پیشرفت و توسعه فرهنگی و اقتصادی جامعه و درک عمیق تر نیاز های کودکان و نوجوانان در بخش های مختلف آموزشی ، هنری و سرگرمی، توجه به آن در جامعه و متولّیان مربوطه بیشتر شد .

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 12+1 رنگ آریا:

خرید نوشت افزار از جمله مداد رنگی 12+1 رنگ آریا با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود