خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / فابرکستل مداد رنگی بلک ادیشن 36رنگ جعبه فلزی

فابرکستل مداد رنگی بلک ادیشن ۳۶رنگ جعبه فلزی



قیمت: ۱,۷۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد رنگی 36 رنگ فابرکستل مدل black edition:

مداد رنگی Black Edition ، شامل سایه های رنگی است که به ویژه توسط معلمان هنر انتخاب شده است. لیدهای صاف با شکستگی کمتر و حداقل پوسته پوسته شدن سرب ، پوشش بهتری را ایجاد می کنند و اثرات درخشانی روی کاغذ ایجاد می کنند. هسته اصلی و مغز بسیار نرم این مداد دارای قطر ۳.۳ میلیمتری بوده که داخل چوب سیاهی با قطر ۷.۸ میلیمتری قرار گرفته است . به نظر می رسد بدنه مثلثی شکل محبوب تری برای دستهای کوچک هنرمندان جوان ما است ، الزاما تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده و کشف شده است که شکل مثلثی به تمامی هنرجو ها چه کودک و چه بزرگسال کمک می کند تا هنگام طراحی یا نوشتن انگشتان خود را بهتر قرار دهند. مداد نیز کاملاً متعادل و دارای وزن است . در انتهای هر مداد رنگی Faber Castell Black Edition یک شناسه رنگدانه ای به طول 3/4 اینچ وجود دارد که باعث می شود انتخاب رنگ از نظر بصری سریع و آسان برای هنرمند جوان انجام شود. مانند تمام مدادهایی که دارای بدنه چوبی مشکی هستند ، رنگهای روشن هسته تقریباً مانند چراغ های درخت کریسمس روشن می شوند ، اما برای رنگ های تیره تر مانند آبی تیره ، قهوه ای ، خاکستری و حتی سبزهای تیره تشخیص این مسئله دشوار است. اگرچه از مداد رنگی Faber Castell Black Edition به عنوان ابزار هنری کودکانه یاد میشود ، اما این کمی گمراه کننده است. بله ، فابر کاستل مداد رنگی Black Edition را برای کودکان بازاریابی می کند ، اما احساس میشود این مجموعه خاص از مدادها مورد پسند بسیاری از هنرمندان مداد رنگی واقع در خارج از سالهای ابتدایی قرار بگیرد و قرار گرفته است . فابر کاستل همچنین ادعا می کند که آنها مدادهای Black Edition را با همان فناوری ضد شکستگی در برخی دیگر از مدادهای خود با هدف تولید هنرمندان جوان تولید کرده اند. وقتی می گویند مداد دارای یک سیستم ضد شکستگی به مداد است ، به این معنی نیست که هسته هرگز شکسته نخواهد شد ، این بدان معنی است که آنها کمی مقاومت بیشتری به مداد اضافه کرده اند. اولین چیزی که باید درباره Faber Castell Black Edition گفته شود این است که هسته آنها فوق العاده نرم و روان است. به نظر من ، آنها نزدیکترین مدادهایی هستند که با توجه به نرمی Prismacolor آزمایش و بررسی شده ایت . بنابراین بسیاری از افراد Prismacolor را به عنوان نرمترین هسته در یک مداد میدانند و در نتیجه ، بسیاری از هنرمندان مداد رنگی ، همیشه در جستجوی گزینه دیگری هستند. قدرت رنگدانه موجود در Faber Castell Black Edition زیباست و هنگامی که فشار متوسط ​​تا شدیدی وارد می کنید ، می توانید به یک پوشش ضخیم و ضخیم مداد رنگی دست پیدا کنید ، آنها واقعاً زیبا و نرم هستند. هنگام کشیدن بر روی کاغذ سیاه ، رنگ های شفاف به زیبایی ، بصورت لایه‌ای بر روی کاغذ مینشیند و جلوه خاص خود را به مخاطب ارائه میدهد.

 

مشخصات مداد رنگی 36 رنگ فابرکستل مدل black edtion:

مقاوم در برابر شکستگی به دلیل اتصال SV

چوب سیاه و سرب Supersoft: رنگ خالص

بدنه مداد رنگی با شکل مثلثی ارگونومیک

لای تاون با رنگ فوق العاده صاف

چوب از جنگلداری پایدار مجاز

دارای رنگ های درخشان

خاصیت ترکیب رنگ کم

تولید کربن خنثی

ساخت برزیل

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 36 رنگ فابرکستل مدل black edition:

خرید نوشت افزار از جمله مداد رنگی 36 رنگ فابرکستل مدل black edition  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه  روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.