خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / مپد مدادرنگی 24 رنگ

مپد مدادرنگی ۲۴ رنگ



قیمت: ۱۷۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات مداد رنگی 24 رنگ جعبه مقوایی مپد:

کودکان نقاشی کشیدن را از همان سنین ابتدایی با کشیدن چشم، چشم، دو ابرو و درخت آغاز می‌کنند. بهترین زمان برای آشنایی کودک با رنگ‌ها زمانی است که او به نقاشی کشیدن علاقه نشان می دهد. مداد رنگی 24 رنگ Maped با بدنه مثلثی طراحی شده که به کودک اجازه می دهد تا ساعت ها بدون اینکه دست او خسته شود به نقاشی کشیدن ادامه دهد. این مداد رنگی با سیستم محافظت از نوک طراحی شده که تحمل فشار را دارد. خطوط ایجاد شده توسط این محصول بسیار صاف و یکدست بوده و به نقاشی کودک شما جان می دهد. در این مجموعه 24 عددی رنگ های نقره‌ای، طلائی و فلورسنت قرار گرفته که آن را محصولی ویژه کرده است.

درباره برند مپد:

کمپانی مپد بعد از جنگ جهانی دوم در فرانسه شروع به فعالیت کرد. این کمپانی ازابتدای فعالیت خود توسط یک خانواده فرانسوی اداره می‌شد. مپد به کمک 16 شرکت در نقاط  مختلف موفق به تولید و توزیع لوازم التحریر شده است و تا به امروز توانسته این محصولات را به بیش از 125 کشور متفاوت صادر کند.

 

مشخصات مداد رنگی 24 رنگ مپد:

 

تعداد در بسته: 24 عدد

جنس جعبه: مقوا

سطح مقطع: مثلث

کشور مبدا: فرانسه

درجه سختی: HB

رنگ نوشتاری: چند رنگ

ضخامت نوک: 0.7mm

سایر ویژگی‌ها: طراحی ارگونومیک

وزن: 300 گرم

طول: 25 سانتیمتر

عرض: 21 سانتیمتر

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 24 رنگ مپد مقوایی:

خرید نوشت افزار از جمله مداد رنگی 24 رنگ مپد مقوایی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.