خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / مداد و مداد رنگی / فابر کستل مداد رنگی 36 استوانه

فابر کستل مداد رنگی ۳۶ استوانه



قیمت: ۸۵۸,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی  و توضیحات مداد رنگی 36 رنگ استوانه ای فابرکستل:

یکی از اصلی ترین علاقه مندی های کودکان و نوجوانان نقاشی کشیدن است. اهمیت نقاشی در کودکان و نوجوانان به اندازه ای است که از روی نقاشی های آنها می توان به احساسات درونی آنها پی برد. حتی خلاق ترین کودکان هم گاهی مکررا طرح های مشابهی می کشند یا از رنگهای ثابتی در نقاشی خود استفاده می کنند که نشان دهنده احساسات درونی خاصی از آنهاست که قابلیت بیان آن را ندارند و می توان از روی نقاشی آنها به آن پی برد.

کودکان برای نقاشی کردن به ابزاری مناسب احتیاج دارند. مداد رنگی متداول ترین ابزار نقاشی کودکان است. با توجه به اهمیت نقاشی در کودکان و تاثیرات بسیار زیاد آن در شکل گیری شخصیت و توانایی های خلاقانه او٫ لازم است برای انتخاب ابزار نقاشی آنها دقت و اهمیت ویژه ای قائل شویم. برند فابر کاستل با بیش از ۲۵۰ سال سابقه درخشان در تولید مداد رنگی، با کیفیت ترین مداد رنگی های جهان را برای کاربری های مختلف تولید می کند. در تولید مداد رنگیهای فابر کاستل تمام جوانب ممکن توسط تیم تحقیق و توسعه این برند در نظر گرفته شده است و این موضوع منجر به تولید مداد رنگی هایی کامل و ایده آل در تمامی سطوح کاربری مداد رنگی شده است.

مداد رنگی ۳۶ رنگ جعبه فلزی مدل استوانه ای فابر کاستل از محصولات مورد علاقه کودکان و نوجوانان است. جعبه فلزی این مداد رنگی دوام بالایی دارد و به خوبی از مداد رنگیهای ارزشمند داخل آن حفاظت می کند. شکل استوانه ای جعبه موجب سهولت در جابجایی این مداد رنگی می شود که برای کودکان موضوعی مطلوب می باشد.

فابر کاستل در تولید این مداد رنگی استاندارهای بسیاری را در نظر گرفته است. این محصول هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ سلامت و محیط زیست تمام استانداردهای ممکن را کسب کرده است. طراحی بدنه و شکل شش ضلعی این مدادها، آنها را تبدیل به مداد هایی با ویژگی ارگونومیک کرده است تا دست کاربران در استفاده بلند مدت از آن خسته نشود. چوب بدنه مداد رنگی های فابر کاستل از جنگلهای تجدید پذیر تهیه شده است. جنس این چوب به گونه ایست که بسیار نرم تراشیده می شود.

 

شکستن مداوم نوک مداد رنگی و احساس بی کیفیت بودن مداد رنگی موضوعی بسیار ملال آور برای کودکان است. مقاومت بالای نوک این مداد ها و استفاده فابر کاستل از تکنولوژی SV در مغزی این مداد ها موجب شده تا نوک این مداد رنگی های فابر کاستل هنگام تراشیدن و نقاشی کشیدن نشکند. مداد رنگی ۳۶ رنگ فابر کاستل از محصولات بسیار محبوب و پر فروش کمپانی فابرکستل می باشد و بیشترین کاربران آن کودکان و نوجوانان هستند. اگر کیف فرزند شما جای کافی برای قرار گیری مداد رنگی ۳۶ رنگ را ندارد، مداد رنگی ۳۶ رنگ جعبه استوانه ای فابر کاستل برای او انتخابی بسیار مناسب خواهد بود

مشخصات مداد رنگی 36 رنگ استوانه ای فابرکستل:

کشور مبدا برند: آلمان

بسته بندی: فلزی استوانه

فرم سطح مقطع: 6 ضلعی

تمام محصولات ما شامل تنوع بسیاری ست که شما میتوانید برای خرید مداد و مداد رنگی به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت و خرید مداد رنگی 36 رنگ استوانه ای فابر کستل :

خرید نوشت افزار از جمله مداد رنگی 36 رنگ استوانه ای فابر کستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود .