خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / راهنمای خواندن(عناصر فلسفه حق:هگل)

راهنمای خواندن(عناصر فلسفه حق:هگل)


کد محصول: ۱۴۸۷۳۳

قیمت: ۷۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008091370
  • دیوید رز
  • ترجمان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب راهنمای خواندن (عناصر فلسفه حق):

«راهنمای خواندن هگل؛ عناصر فلسفه‌ی حق» از مجموعه کتاب‌های «راهنمای متون کلاسیک» و نوشته دیوید رز است. در خواندن و فهمیدن متون کلاسیک ادبی، اجتماعی و فلسفی و... همیشه باید راهنمایی وجود داشته باشد و خواندن ترجمه‌های فارسی برای خواننده فارسی‌زبان اغلب به مسیری بی‌سرانجام کشیده می‌شود و فهم عمیق رفته‌رفته جایش را به ساده‌ساز‌ی‌های مبتذل می‌دهد. رفتن به سراغ این متون دشوار و گاهی سهل ممتنع ممکن است خواننده را دربارهٔ فهم‌پذیریِ این متون دچار تردید کند و اگر از این تردید بیرون بیاید به دنبال خواندن متون درجه دومی مثل تفسیرها و شرح‌ها می‌رود. تازه اگر خود این شرح‌ها و تفسیرها نیاز به راهنما نداشته باشند. گاهی خواننده به دنبال فهمیدن کتاب‌های درجه دوم این‌بار سراغ کتاب‌های درجه سومی می‌رود که با ساده‌سازی مفاهیم متون، اندیشه‌های نویسندگان آنها را تبدیل به کلیشه‌هایی ساده‌انگارانه می‌کنند که نتیجه آن به بن‌بست رسیدن و رها کردن متن است. کتاب‌های مجموعهٔ «راهنمای متون کلاسیک» نه شرح و تفسیری مفصل‌اند و نه ادعای آسان‌کردن تمام دشواری‌های متن را دارند، بلکه قرار است نقشه‌ای باشند برای گذر از پیچ‌وخم این متون. این مجموعه در انتشارات کانتینیوم با عنوان Reader’s Guides و با هدف فراهم‌کردن مقدمه‌ای روشن و مختصر برای متون کلاسیک در ادبیات و فلسفهٔ غرب نوشته شده است. نویسندگانِ این مجموعه هر کدام در زمینهٔ کاریِ خود شناخته‌شده و صاحبِ اعتبارند و مخاطب کتاب‌ها هم دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مرتبط در نظر گرفته شده‌اند. این کتاب‌ها شما را دعوت می‌کنند به خواندن کتابِ اصلی و به رفت‌وبرگشت میان کتابِ راهنما و کتاب اصلی. کتاب‌های این مجموعه ساختاری یکسان دارند. در بخشِ اول هر کتاب به زمینه و زمانهٔ نوشته‌شدن اثر پرداخته شده، در بخشِ دوم مضامین اصلیِ اثر به بحث گذاشته شده است تا خواننده فهمی کلی از موضوعات و مطالب کتاب پیدا کند و آمادهٔ ورود به متنِ اصلی شود. در بخش سوم، نویسنده از مقدمات عبور کرده و وارد خود متن شده است. در این بخش، نویسنده با تفکیک متن اصلی به فصل‌ها، بخش‌ها، قسمت‌ها، بندها و حتی جمله‌ها گام‌به‌گام خواننده را با خود همراه می‌کند و می‌کوشد تا هم روایتی تکوینی از چگونگیِ شکل‌گیری و بسطِ ایده‌ها به دست دهد و هم ربط و نسبتِ منطقی آن‌ها را بکاود. در بخشِ چهارم، نویسنده به تأثیراتِ فکری و تاریخی کتاب مورد نظر پرداخته است. در انتهای هر بخش از کتاب هم، پرسش‌هایی پژوهشی طرح شده‌اند تا خواننده بتواند مطالب فصل را جمع‌بندی کند. در انتهای کتاب‌ها نیز راهنمای مطالعهٔ آثار مرتبط آمده است که خواننده می‌تواند برای مطالعه بیشتر از آنها استفاده کند.

مشخصات کتاب راهنمای خواندن(عناصر فلسفه حق):

نویسنده:دیوید رز

نشر ترجمان

مترجم:احمد موسوی خوئینی

قطع رقعی

جلد شومیز

264 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب راهنمای خواندن(عناصر فلسفه حق):

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب راهنمای خواندن (عناصر فلسفه حق) با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.