خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / به در آمدن از غار افلاطون

به در آمدن از غار افلاطون


کد محصول: ۱۴۰۴۳۳

قیمت: ۱۲۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008283515
  • -
  • فرا روان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب به در آمدن از غار افلاطون:

تمرین فلسفه یک جنبش بین‌المللی است که معتقد به این است که فلسفه می‌تواند به ما کمک کند تا زندگی کامل‌تر و عمیق‌تری داشته باشیم. "ران لاهاو"، یکی از اصلی‌ترین افرادی است که در گسترش این عرصه فعالیت داشته و با کتاب "به در آمدن از غار افلاطون"، روش‌هایی را معرفی می‌کند که بیش از بیست سال روی آن‌ها کار کرده است.

دیدگاهی که در کتاب "به در آمدن از غار افلاطون" مطرح شده، بسیار جاه‌طلبانه است. وظیفه‌ای که برای فلسفه در نظر گرفته شده، متحول‌ساختن زندگی ما و ارتقا بخشیدن به آن، موازی با عقاید تعدادی از مهم‌ترین فلاسفه ی تمام دوران‌ها نظیر افلاطون، مارکوس اورلیوس، روسو، نیچه و چندین فیلسوف دیگر می‌باشد. همانطور که از عنوان پیداست، نقش فلسفه، کمک به پی بردن و دیدن غار باریکی است که در آن اسیر شده‌ایم و فلسفه ما را "به در آمدن از غار افلاطون" و حرکت به سمت افق‌های بزرگ‌تر و غنی‌تری از حیات انسانی دعوت می‌کند.

"ران لاهاو"، هم از نظر تئوری و هم عملی به مباحثه می‌پردازد و به ما می‌آموزد که چطور این دستورالعمل‌ها را در عرصه‌های زندگی با "مشاوره ی فلسفی، کاربست فلسفی و خوددگرگون‌سازی" به کار ببریم. در مقیاس نظری، مفاهیمی کلی از زندگی روزمره و محدودیت‌های آن و قدرت فلسفی‌سازی و خوددگرگون‌سازی مطرح می‌شود. در مقیاس عملی، با معرفی تعداد زیادی از موارد مطالعه شده، همان ایده‌ها را با روشی محکم و قابل درک ارائه می‌کند. به طور کلی کتاب "به در آمدن از غار افلاطون" اثر "ران لاهاو"، راهنمایی کامل برای علاقمندان به فلسفه ی کاربردی، چه برای افراد تازه کار و چه برای فلاسفه ی باتجربه می‌باشد.

درباره نویسنده این کتاب، ران لاهاو:

ران لاهاو (Ran Lahav) یکی از مشارکت کنندگان بزرگ در زمینه بین المللی عملی فلسفی است. او دکترای خود را در رشته فلسفه و فوق لیسانس روانشناسی را از دانشگاه میشیگان آمریکا دریافت کرد (1989) و در 20 سال اخیر مقالات و کتابهایی در این زمینه منتشر کرده و سخنرانیها و کارگاههای متعددی در سراسر جهان داشته است. وی همچنین نخستین کنفرانس بین المللی تمرین فلسفی را آغاز کرد و اولین دوره دانشگاهی جهان را در دانشگاه در حیفا در اسرائیل در این رشته تدریس کرد. در سال 2014 وب سایت بین المللی عمل فلسفی Agora (https://philopractice.org) را راه اندازی کرد.

مشخصات کتاب به در آمدن از غار افلاطون:

نویسنده: ران لاهاو

مترجم: علی علوی نیا

ناشر: فرا روان

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 248

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب به در آمدن از غار افلاطون:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب به در آمدن از غار افلاطون با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.