خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / چالش رواقی

چالش رواقی


کد محصول: ۱۴۸۷۰۷

قیمت: ۱۳۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786220403722
  • ویلیام اروین
  • نشر ققنوس

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب چالش رواقی:

ویلیام اروین فیلسوف در این کتاب کاربردی نشان می‌دهد که خردورزی‌های فیلسوفان رواقی سده‌ها پیش می‌تواند ما را در مواجهه با فشارهای گوناگون زندگی روزمرۀ امروزی یاری کند. کتاب چالش رواقی، به نحوی منحصربه فرد، بینش‌های رواقیان باستان نظیر مارکوس اورلیوس، سنکا و اپیکتتوس را با تکنیک‌های روان‌شناختی معاصر، نظیر اثر لنگرانداختن، تلفیق می‌کند. نتیجه آن‌که «راهبرد آزمون رواقی» ساده و نوین نویسنده به ما می‌آموزد که چگونه واکنش‌های عاطفی خود را نسبت به موانع زندگی، به شکلی عمیق، تغییر دهیم. بدین‌سان، نه‌تنها بر این موانع چیره می‌شویم بلکه از آن‌ها بهره هم می‌بریم.

این کتاب تمرینی است برای چیزی که می‌توان رواقی‌گری قرن بیست و یکمی نامیدش. در این کتاب، ویلیام اروین پند و اندرزهای فیلسوفان رواقی قرن نخست میلادی را با تحقیقات روان‌شناسان قرن بیست و یکمی در هم آمیخته است.

مشخصات کتاب چالش رواقی:

نویسنده:ویلیام اروین

مترجم:محمد یوسفی

قطع رقعی

جلد شومیز

موضوع فلسفه

نشر ققنوس

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب چالش رواقی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب چالش رواقی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.