خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / پرسش های بزرگ فلسفی

پرسش های بزرگ فلسفی


کد محصول: ۱۴۱۲۱۲

قیمت: ۵۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786225250079
  • رابرت سولومون ،کاتلین هیگینز
  • نشر چرخ

پشت جلد این کتاب آمده است

مشخصات کتاب پرسش های بزرگ فلسفی:

انتشارات علم منتشر کرد: آخرین کتاب استیون.ئی لندزبرگ در مورد مسائل پیچیده و قابل تعمق اقتصادی شبیه به یکی از پازل‌ها یا معماهای در هم ریخته «هانامایا» است که گویا قرار است شما آن‌ها را به طور صحیح در کنار هم بچینید. آن‌ها مرا به شدت عصبانی می‌کنند ولی نمی‌توانم آن‌ها را کنار بگذارم. لندزبرگ استاد دانشگاه «روچستر» است و کتاب Armchair economist و sex more sex is safar را تالیف کرده است. در کتاب پرسش‌های بزرگ او تا حدی جاه طلبانه و اندکی سرسری می‌کوشد تا عقایدش را در مورد حقیقت هستی، ماهیت و طبیعت واقعیت، پایه‌ی علوم و مبانی اخلاق جمع‌آوری کند. برای یک سفر سرگرم کننده و تفریحی به هزار کول ذهن انسان آماده شوید. یا یک روایت از عرضه و تقاضا در فیلم سینمایی «جان مالکوویچ» باشید! در کتاب پرسش‌های بزرگ، استیون، ئی لندزبرگ بسیار فراتر از قلمروش خود را به خطر می‌اندازد تا به پرسش‌هایی درباره متافیزیک، جهان ماوراالطبیعه، معرفت شناسی و اخلاق پاسخ دهد. این اقدام باید استیو لندزبرگ را به شجاع‌ترین متافیزیک‌دان تاریخ تبدیل کن. زیرا برای او انتزاعات ریاضی مانند قله‌ی اورست نیستند، در عوض قله‌ی اورست یک انتزاع ریاضی است. در واقع باری لندزبرگ ریاضی همه‌چیز است...ریاضی همان چیزی است که وجود دارد و آن‌چه وجود دارد ریاضی است، A=A کتاب را بیش‌تر از این دیدگاه بخوانید که به خوبی هر ماورالطبیعیه که تاکنون وجود داشته و به لحاظ روشنگری قطعی بهتر از همه‌ی آن‌هاست. کتاب پرسش های بزرگ فلسفی را میتوناید بصورت آنلاین و ارسال رایگان به سراسر کشور و قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی بوک دوک خریداری کنید.در کتاب «پرسش های بزرگ» استیون لندزبرگ به پرسش هایی درباره متافیزیک، جهان، ماوراء الطبیعه، معرفت شناسی و اخلاق پاسخ می دهد.لندزبرگ استاد دانشگاه روچستر است که می کوشید عقایدش را درباره حقیقت هستی، ماهیت و طبیعت واقعیت، پایه علوم و مبانی اخلاق جمع آوری کند.کتاب «پرسش های بزرگ» در ۵ بخش و ۲۳ فصل تنظیم شده و شامل دامنه وسعی از مسائل ریاضی، فیزیک، فلسفه، اخلاق، منطق و اقتصاد است.برای یک سفر سرگرم کننده و تفریحی به هزارتوی ذهن انسان آماده باشید.

مشخصات کتاب پرسش های بزرگ فلسفی:

محصول: کتاب

نام کتاب: پرسش های بزرگ فلسفی

نویسنده: استیون.ئی لندزبرگ

مترجم: محمدرضا ارباب

انتشارات: علم

موضوع: فلسفه

قطه: رقعی

نوع جلد: شومیز

زبان: فارسی

تعداد صفحات: 292

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب پرسش های بزرگ فلسفی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب پرسش های بزرگ فلسفی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.