خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / نبردهای طبقاتی در فرانسه از 1848 تا 1850

نبردهای طبقاتی در فرانسه از ۱۸۴۸ تا ۱۸۵۰



قیمت: ۸۶,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643055011
  • کارل مارکس
  • نشر مرکز

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب نبردهای طبقاتی در فرانسه از 1848 تا 1850:

مارکس در این آثار به تحلیل مسائل طبقاتی و روابط اقتصادی منجر به تحولات اجتماعی و سیاسی ، که در فرانسه در سال 1848 اتفاق افتاد ، می پردازد. وی به طور گسترده بر این بحث تمرکز می کند که درگیری بین پرولتاریا و بورژوازی نبوده است بین جناح های درون بورژوازی بوده است. به طور مشخص ، او تعارضات میان بورژوازی صنعتی را که ثروت و درآمد آن به تولید و فروش کالا وابسته است و بورژوازی مالی ، که وی آنها را به عنوان بانکداران و دلالان بورس معرفی می کند، افشا می کند.

مارکس یک سیستم سیاسی را مشخص می کند که در آن افرادی که مسئول توسعه سیاست های عمومی و جهت گیری وجوه عمومی هستند ، همان افرادی بودند که سرمایه گذاری های آنها تحت تأثیر این تصمیمات قرار می گرفت. در نتیجه او ادعا می کند که ...
همانطور که فردریک انگلس می گوید ، "اولین تلاش مارکس ، با کمک مفهوم ماتریالیستی خود ، برای توضیح بخشی از تاریخ معاصر از وضعیت اقتصادی معین است." مدتهاست که این اثر کلاسیک در ماتریالیسم تاریخی در نظر گرفته شده است که در مورد رویدادهای جاری اعمال می شود ، و در مقابل آزمایش تحلیل های بعدی و کاملتر ایستاده است. این نسخه شامل مقدمه کامل انگلس از 1895 است ، که در آن او استراتژی و تاکتیکهای سوسیالیست را برای پنجاه سال گذشته ارزیابی کرده است.

مشخصات کتاب نبردهای طبقاتی در فرانسه از 1848 تا 1850:

نویسنده:کارل مارکس

مترجم:باقر پرهام

نشر مرکز

قطع رقعی

جلد شومیز

200 صفحه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب نبردهای طبقاتی در فرانسه از 1848 تا 1850:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب نبردهای طبقاتی در فرانسه با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.