خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / خوشی ها و ناخوشی های فرزند آوری

خوشی ها و ناخوشی های فرزند آوری


کد محصول: ۱۳۹۸۱۶

قیمت: ۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226420587
  • آلن دو باتن
  • کرگدن

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب خوشی ها و ناخوشی های فرزندآوری:

کتاب خوشی ‌ها و ناخوشی ‌های فرزندآوری؛ به روایت مدرسه دوباتن اثری که با ترجمه و صدای رشید جعفرپور می‌شنوید، کتابی است در باب پاسخ به این سوال مهم که آیا بچه‌دار شدن، کار درستی است یا نه؟

مدرسه زندگی، موسسه‌ای است که با هدف پرورش هوش عاطفی در سال ۲۰۰۸ در لندن تاسیس شد، این موسسه با انجام اقدامات گوناگون از جمله فیلم‌سازی، برگزاری کلاس‌ها، ارائه خدمات درمانی و تولید سلسله‌ای از محصولات در عرصه روانشناسی و همچنین تالیف کتب بسیار، در تلاش است تا به پرورش هوش عاطفی بپردازد. به داشتن حس بهتر نسبت به خود و زندگی کمک می‌کند، آگاهی ببخشد و رضایت از زندگی را افزایش دهد.

در باب بچه‌دار شدن و بچه‌دار نشدن، بارها و بارها شنیده و خوانده‌ایم. هرچند این تصمیم را می‌توان یکی از شخصی‌ترین تصمیمات زندگی دانست، با اینحال نمی‌توان منکر آن شد که شرایط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر آن تاثیر می‌گذارند. بسیاری از افراد به خواست خودشان بچه نمی‌خواهند و با این حال از تصمیم خود خوشحالند. بسیاری دیگر نیز از هیچ تلاشی برای بچه‌دار شدن فروگذار نمی‌کنند. بسیاری از افراد بچه را تنها معنا و ثمره زندگی می‌دانند و برخی دیگر معتقدند بدون وجود یک موجود دیگر به راحتی می‌توان به اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اند برسند.

در گذشته فرزندآوری، به معنای نیروی کار بیشتر و به عبارت دیگر، زندگی بهتر بود. اما شرایط حال حاضر ما با گذشته تفاوت بسیار دارد. با این حال زمانی که تصمیم می‌گیریم بچه‌دار شویم، ذهنمان را درگیر یکی از مهم‌ترین سوالات فلسفی و بنیادی می‌کنیم: زندگی خوب چیست؟

بهرحال وجود فرزندان و تشکیل یک خانواده، می‌تواند منبعی از احساس آسودگی را به ما ببخشد. ما می‌دانیم که هرلحظه ممکن است از کارمان اخراج شویم. در درسمان شکست بخوریم یا دوستانمان را از دست دهیم. اما این‌ها در مورد خانواده صدق نمی‌کند، چرا که خانواده منبع آسودگی عاطفی پایدار است. حال باید به این پرسش بپردازیم که بچه‌ها، منشا بدبختی در زندگی هستند یا به آن معنا می‌دهند؟

کتاب خوشی ‌ها و ناخوشی ‌های فرزندآوری قرار است به شما در این تصمیم‌گیری کمک کند. این اثر که یکی از کتاب‌های مدرسه زندگی آلن دوباتن است، مانند آثار دیگر او، به زبان ساده و روان نوشته شده‌اند و دیدگاه و تصویر جامع و کاملی از آن به شما می‌دهند.

درباره نویسنده کتاب خوشی ها و ناخوشی های فرزندآوری:

آلن دوباتن، نویسنده، فیلسوف و مجری تلویزیون ساکن بریتانیا، ۲۰ دسامبر ۱۹۶۹ چشم به جهان گشود. در سال ۲۰۰۳ ازدواج کرد و دو فرزند پسر دارد. در سال ۲۰۰۸ او یکی از اعضای هیئت مؤسس یک سازمان جدید آموزشی با نام مدرسه زندگی بود. در همان دوران بود که برای تحصیل در مقطع دکتری دانشکاه هاروارد پذیرفته شد. اما آن را رها کرد تا به نوشتن کتب فلسفی، آنهم به زبان ساده، بپردازد.

بسیاری از آثار آلن دوباتن به فارسی ترجمه و منتشر شده‌اند. جستارهایی در باب عشق، اولین اثر بود که در سال ۱۹۹۳ منتشر شد و جایگاهش را به سرعت در فهرست پرفروش‌ها پیدا کرد.

تسلی بخشی‌های فلسفه، سیر عشق، هنر سیر و سفر، در باب اعتماد به نفس و پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند، آثار دیگر او هستند.

مشخصات کتاب خوشی ها و ناخوشی های فرزندآوری:

نشر کرگدن

نویسنده:مدرسه زندگی

مترجم:رشید جعفر پور

قطع رقعی

جلد شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب خوشی ها و ناخوشی های فرزندآوری:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب خوشی ها و ناخوشی های فرزندآوری با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.