خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / نیچه ،فروید ،مارکس(مجموعه مقالات)

نیچه ،فروید ،مارکس(مجموعه مقالات)



قیمت: ۲۱۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789646641235
  • ژاک دریدا ،میشل فوکو
  • نشر هرمس

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب نیچه ، فروید ، مارکس:

این کتاب شامل هفت فصل است. چهار فصل از آن توسط فوکو نوشته شده است. فصل اول، "نیچه، فروید، مارکس"، درباره تأثیر این سه اندیشمند بر تأویل متون است. فصل دوم، "درباره کلمات و اشیا"، مقدمه‌ای به کتاب "کلمات و اشیا" فوکو است. فصل سوم، "تاریخ"، قسمتی از همین کتاب است. فصل چهارم، "جسم محکومان"، بخشی از کتاب "مراقبت و تنبیه" است. فصل پنجم، "گفتگو درباره میشل فوکو"، قسمتی از متن سمینار "قرن هجدهم" است. فصل ششم، "درباره سبک فلسفی میشل فوکو: درآمدی به نقد بهنجار" نوشته میگوثل موری است. و فصل آخر، "گاهشمار زندگی میشل فوکو"، ترجمه‌ای از گزارش احوال فوکو با عنوان "میشل فوکو: گفته ها و نوشته ها بر مبنای سالشماری" است.

درباره نویسنده این کتاب، میشل فوکو:

پل میشل فوکو، فیلسوف و تاریخ‌دان معاصر فرانسوی بود. وی به خاطر دیدگاه انقلابی و نظریات عمیقش درباره جامعه و تاریخ شناخته می‌شود. او از اهالی نظری پساساختارگرایی بود و زبان را به عنوان بازتاب تجربه شخصی معرفی کرد. او همچنین به اهمیت هرمنوتیک خلع قدرت در تفسیر متون و اسناد تاریخی اشاره کرد. آثار وی، از جمله نظم اشیا و دیرینه شناسی دانش، به فارسی ترجمه شده‌اند.

مشخصات کتاب نیچه ، فروید ، مارکس:

نویسنده: میشل فوکو

مترجم: افشین خاکباز ، افشین جهاندیده

ناشر: هرمس

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 216

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب نیچه ، فروید ، مارکس:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب نیچه ، فروید ، مارکس با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.