خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / تاریخ فلسفه غرب (4 جلدی)

تاریخ فلسفه غرب (۴ جلدی)


کد محصول: ۱۴۴۵۶۲

قیمت: ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789651633072
  • آنتونی کنی
  • نشر پارسه

پشت جلد این کتاب آمده است

درباره کتاب 4 جلدی تاریخ فلسفه غرب اثر آنتونی کنی:

کتاب «تاریخ فلسفه غرب4» نوشته «آنتونی کنی» اثری شناخته شده و دارای اهمیت برای دوستداران فلسفه است. کتاب، راهنمایی ارزشمند است که از طریق تحقیق فلسفی خواننده را با تاریخ فلسفه و پیشینه فکری فیلسوفان بزرگ آشنا می‌کند. فیلسوفان ما قبل سقراط با ارتباطی که با علوم مختلف داشتند دانشمند نیز نامیده می‌شدند، اما افلاطون نخستین شخصی بود که واژه «فلسفه» را به شکل امروزی به کار برد. بیشتر افراد اهل مطالعه، در طلب دانستن و بینشی عمیق‌تر از جهان هستند. افرادی که با طرح سوالاتی در پی تحقیق و بررسی گذشتگان می‌پردازند و آن را تفسیر و تحلیل می‌کنند. تاریخ فلسفه در این نوع مطالعات بسیار مهم و کاربردی است. پرسش‌های فلسفی و آشنایی با اندیشه‌های فلاسفه‌ی گذشته به جهان بینی ما وسعت می‌بخشند. افراد جستجوگر و دوستدار مطالعه با آشنایی فضای فکری اندیشمندان و تفسیرهای فیلسوفان می‌توانند به شناخت عمیق‌تری از علل و عواملی دست یابند که برایشان مبهم بوده است. همچنین خواننده می‌تواند تاریخ و روند رشد فلسفه را از دوران باستان تا به امروز درک کند. بنابراین سیر در جهان تاریخی فلسفه ارزشمند و قابل ستایش است. «آنتونی کنی» با توجه به اهمیت تاریخ فلسفه در مجموعه چهار جلدی «تاریخ فلسفه غرب» علاوه بر جایگاه فلسفه به تفسیر و تحلیل مفاهیم و مکاتب فلسفی نیز می‌پردازد. از این رو مجموعه چهار جلدی «تاریخ فلسفه غرب» یکی از آثار شناخته شده و مهم معرفی شده است. یادآوری می‌شود؛ جلد چهارم از مجموعه کتاب «تاریخ فلسفه غرب» به فلسفه در جهان جدید اختصاص دارد.

 

بخشی ازجلد 4 کتاب تاریخ فلسفه غرب:

در قسمتی از کتاب «تاریخ فلسفه غرب4» می‌خوانیم: «انقلاب‌های ناموفق قاره‌ای در 1848 دقیقا بعد از شصت سالگی شوپنهاور اتفاق افتادند. در شصت سالگی محبوب نسلی بود که از تلاش سیاسی برای بهبود اوضاع جهان سرخورده شده بودند. حالا دیگر محبوب همان نهاد دانشگاهی آلمان بود که در نوشته‌هایش آن را به باد انتقاد گرفته بود. او در همین جهانی که آن را به عنوان توهمی نفرت‌آور تقبیح می‌کرد، از نعمت‌های فراوان برخوردار بود. اگر کسی گله می‌کرد که چرا زندگی خودش با آن زندگی زاهدانه آرمانی که جار می‌زند خیلی فرق دارد، پاسخ می‌دارد «تقاضای عجیبی است که از یک فیلسوف اخلاق بخواهیم فقط آن فضیلتی را یاد بدهد که خودش دارد.»

 

درباره نویسنده کتاب 4 جلدی تاریخ فلسفه غرب:

سر آنتونی جان پاتریک کنی مشهور به آنتونی کنی فیلسوف انگلیسی است. او سال 1931 در لیورپول انگلستان متولد شد. تحصیلاتش در دانشگاه گریگوی حکمت مدرسی و الهیات مسیحی بود. او مدتی کشیش بود و سپس در دانشگاه آکسفورد به تحصیل پرداخت و با فلسفه‌ی تحلیلی آشنا شد. آنتونی کنی را فیلسوف تحلیلی می‌شناسند. او در زمینه فلسفه باستان، فلسفه قرون وسطی، فلسفه دین، فلسفه اخلاق و همچنین فلسفه ویتگنشتاین فعالیت دارد. آقای کنی در گذشته رئیس فرهنگستان بریتانیا و انجمن سلطنتی فلسفه بوده است. همینطور استاد فلسفه دانشکده اکستر و ترینیتی آکسفورد بوده و سپس استاد کالج بالیول در همان دانشگاه شده است.

در سال 1992 آنتونی کنی از الیزابت دوم لقب «سِر» گرفت. مهمترین اثر آنتونی کنی مجموعه چهار جلدی «تاریخ فلسفه غرب» است. بهتر است بدانید: نشریه «فرست تینگر» مجموعه چهار جلدی «تاریخ فلسفه غرب» را بهترین تاریخ فلسفه تک مؤلف پس از تاریخ فلسفه کاپلسون معرفی کرده است. از دیگر آثار آنتونی کنی می‌توان به کتاب «آکویناس»، «آکویناس و فلسفه ذهن»، «ایمان چیست»، «ایمانوئل کانت»، «درآمدی بر تاریخ مصور فلسفه غرب»، «معماری زبان و ذهن در فلسفه ویتگنشتاین»

 

مشخصات کتاب 4 جلدی تاریخ فلسفه غرب:

نویسنده: آنتونی کنی

مترجم: رضا یعقوبی

نشر:پارسه

قابدار

قطع:رقعی

نوع جلد:گالینگور

موضوع:فلسفه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب تاریخ فلسفه غرب 4 جلدی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب تاریخ فلسفه غرب 4 جلدی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.