خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب صوتی / کتاب سخنگو چگونه بر خود مسلط شویم؟

کتاب سخنگو چگونه بر خود مسلط شویم؟


کد محصول: ۱۴۷۰۶۶

قیمت: ۳۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786006059372
  • پل ژاگو
  • نشر نوین کتاب گویا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟

کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟ اثر پل ژاگو، روش‌های عملی توانمند بودن، فرمانروایی بر غرایز و چیرگی بر هیجانات را آموزش می‌دهد. تسلط بر خود از توانایی‌های با ارزشی است که اگر کسی به راستی بخواهد بر سرنوشت خود حاکم شود بایستی آن را بدست آورد.

این کتاب از دو بخش با عنوان‌های «نظریه و اصول» و «کاربرد در زندگی روزمره» تشکیل شده است. پل ژاگو در کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم (Comment acquerir la maitrise de soi) معتقد است که تسلط بر خویش یک هنر است و در واقع یک استعداد اکتسابی است که همه افراد می‌توانند با تمرین به آن دست یابند.

افرادی که هیچ تسلطی بر خود ندارند، شانس، حوادث و دیگران را بهانه کرده و آن‌ها را مسبب بدبختی‌های خود می‌دانند. برعکس کسانی که بر خود و رفتارهای خود مسلط هستند، می‌دانند که مسئول پیروزی و شکست‌های خود هستند، همچنین مسئولیت‌های خود را گردن دیگران نمی‌اندازند. اینگونه افراد عموما به سادگی در کارهایشان موفق می‌شوند و عادت دارند بر خود مسلط باشند که این خصوصیت شرط اول پیروزی بر نابسامانی‌ها و در دست گرفتن کنترل سرنوشت خویش است.

تسلط بر خویش، در امور جزئی روزانه یا در لحظات حیاتی تصمیم‌گیری‌های مهم، از اهمیتی اساسی برخوردار است. توانایی کار کردن در طی مدت زمانی دقیقا پیش‌بینی‌ شده، دست زدن به اقدامی قاطع هنگامی که دستخوش تردیدیم و ظاهرا حس می‌کنیم باید از آن کار اجتناب کنیم. مهارت در جلوگیری از بیان یک سخن یا انجام حرکتی که در غیر این صورت بعدا مایه‌ی تاسف خواهد بود، تن ندادن به حواس پرتی‌هایی که به گیجی و بی‌توجهی لگام گسیخته می‌انجامند، توانایی رعایت کردن دقیق رژیم غذایی، تعدیل گرایش‌های بلهوسانه، انجام متوالی یک تمرین، تنظیم بهره‌گیری از منابع درونی خویشتن، نشان دادن واکنش‌هایی قاطع توام با آرامش در شرایط و موقعیت‌های نگران‌ کننده، توانایی تجهیز و سازماندهی قوای خویشتن بدون اسیر شدن به کوچک‌ترین تردید در اوضاع و احوال بسیار خطرناک و خلاصه سود جستن تام و تمام از همه‌ی امکانات خود در موقعیت‌های خطیر، از جمله مصداق صفاتی‌ تحت‌ عنوان تسلط بر خویش است که خودبه‌خود در وجود کسی‌ گرد نمی‌آید.

پُل کلمان ژاگو (Paul Clement Jagot) در حالی‌ که 18 سال داشت، با یک متخصص هیپنوتیزم به‌ نام دکتر دورویل آشنا شد و در سال 1907 به‌ عنوان شاگرد نزد این استاد به فراگیری علوم روانشناسی پرداخت و پس از مدتی همکار او شد. اطلاعات عمیق ژاگو در زمینه‌ی روانشناسی فردی به وی امکان داد تا کتاب‌های مهمی بنویسد و شهرت جهانی پیدا کند. مطالعه‌ی آثار پُل ژاگو، آرامش فروانی جهت گذر از مراحل مختلف زندگی و برخوداری از شجاعت کافی برای تصمیم‌گیری را به ارمغان می‌آورد. از دیگر آثار ژاگو می‌توان به کتاب‌های مانیتیسم شخصی، قدرت خود تلقینی، آموزش گفتار، غلبه بر کمرویی اشاره کرد.

مشخصات کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟

 

نام کتاب کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم؟

نویسنده پل ژاگو

مترجم ایرج مهربان

گوینده نیما کرمی

ناشر چاپی انتشارات ققنوس

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب صوتی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب صوتی چگونه بر خود مسلط شویم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.