خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب صوتی / کتاب سخنگو ناطور دشت

کتاب سخنگو ناطور دشت


کد محصول: ۱۴۷۰۱۸

قیمت: ۳۶,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226119344
  • جروم دیوید سلینجر
  • نشر نوین کتاب گویا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب سخنگو ناطور دشت:

رمان "ناطور دشت" اثر جروم دیوید سالینجر، یکی از آثار معروف ادبیات آمریکایی است که توانسته است توجه بسیاری از خوانندگان را به خود جلب کند. این رمان که برای نخستین بار در سال 1951 منتشر شد، داستان جوانی به نام هولدن کالفیلد را روایت می‌کند که از مدرسه فرار کرده و در سفری برای کشف هویت و معنای واقعی زندگی خود، به سر می‌برد.

درباره نویسنده این کتاب، جروم دیوید سلینجر:

جروم دیوید سلینجر بی‌شک یکی از محبوب‌ترین و مرموزترین نویسندگان سده‌ی بیستم میلادی است. داستان‌‌گوی بزرگ انزواگزیده‌ای که‌‌ تنها با رمان ناتور دشت و چند داستان کوتاه دیگری که نوشت، نام خود را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و تحسین‌شده‌ترین نویسندگان آمریکایی تثبیت کرد. از مرگ او کمی بیش از ده سال گذشته، حال آن‌که آخرین کتابش را بیش از ۵۷ سال پیش منتشر کرده‌است.

مشخصات کتاب سخنگو ناطور دشت:

نویسنده: جروم دیوید سلینجر

مترجم: احمد کریمی

راوی: مهدی پاکدل

ناشر: نوین کتاب گویا

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب صوتی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب سخنگو ناطور دشت:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب سخنگو ناطور دشت با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.