خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب صوتی / کتاب سخنگو نامه های عاشقانه یک پیامبر

کتاب سخنگو نامه های عاشقانه یک پیامبر


کد محصول: ۱۴۷۰۲۶

قیمت: ۳۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786006059006
  • جبران خلیل جبران
  • نشر نوین کتاب گویا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب سخنگو نامه های عاشقانه یک پیامبر:

کتاب‌ صوتی نامه‌های عاشقانه یک پیامبر مجموع نامه‌هایی است که جبران خلیل جبران بین سالهای 1908 تا 1924 برای «ماری هسکل» که معشوقه‌اش بود نوشت. این کتاب به خواست جبران چند سال بعد از نوشتن، منتشر شد. بعدها «پائولو کوئلیو» نویسنده معروف برزیلی که تحت تاثیر شخصیت جبران قرار گرفته بود نامه‌های او را گردآوری و بازنویسی کرد.

کتاب نامه‌های عاشقانه یک پیامبر سه شخصیت اصلی دارد: «خلیل جبران»، «ماری هسکل» دوست و معشوقه‌ی جبران و «ماریانا جبران» خواهر جبران. 

انتشارات نوین کتاب گویا کتاب صوتی «نامه‌های عاشقانه یک پیامبر» را با صدای دلنشین «پیام دهکردی»، «شهین نجف‌زاده» و «سونا امینی» منتشر کرده است. موسیقی منحصر به فردی که در کتاب صوتی استفاده شده است از «جان ویلیامز» است. متن این کتاب با ترجمه‌ی «آرش حجازی» است.

درباره نویسنده این کتاب، جبران خلیل جبران:

جبران خلیل جبران، شاعر، نویسنده و نقاش لبنانی بود که به خاطر آثار خود در زمینه های ادبیات و هنر شناخته می‌شود. او در سال ۱۸۸۳ در شهر بشری در لبنان متولد شد و پس از مدتی به آمریکا مهاجرت کرد. جبران با آثاری همچون "پرنده‌ها"، "پیامبر" و "محبت" شهرت جهانی کسب کرد. او در آثار خود به موضوعاتی همچون عشق، زندگی، دین و طبیعت پرداخت و از طریق آن‌ها به ارزش‌های اساسی انسانی می‌پرداخت. جبران همچنین به عنوان یکی از برجسته‌ترین نقاشان لبنانی شناخته می‌شود و آثار هنری او نیز تأثیر بسزایی بر هنرمندان دیگر داشته است. او در سال ۱۹۳۱ در نیویورک درگذشت، اما آثارش همواره در دنیای ادبیات و هنر مورد توجه و تحلیل بوده است.

مشخصات کتاب سخنگو نامه های عاشقانه یک پیامبر:

نویسنده: جبران خلیل جبران

راوی: شهین نجف زاده ، سونا امینی ، پیام دهکردی

ناشر: نوین کتاب گویا

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب صوتی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب سخنگو نامه های عاشقانه یک پیامبر:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب سخنگو نامه های عاشقانه یک پیامبر با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.