خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب سرگذشتنامه / استیو جابز

استیو جابز


کد محصول: ۷۶۸۹۱

قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789642895656
  • والتر ایساکسون
  • جویا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب استیو جابز:

آگاه شدن از شیوه‌ی زندگی افراد تاثیرگذار در هر زمینه‌ای می‌تواند گره‌های ذهنی افراد را باز کند. انسان‌ها با آگاهی از شکل زندگی و ویژگی‌های فردیِ چهره‌های مطرح می‌توانند به خود امیدوار شوند و این امید را در مسیر ایمان داشتن به خود و تحقق رویاهایشان گسترش دهند. انسان توان‌مندی‌هایی دارد که حتی خودش به آن‌ها آگاه نیست و یکی از دلایلی که از خواسته‌های ایده‌آل خود دست می‌کشد، همین موضوع است. در حالی که کسب آگاهی و تجربه‌های تاریخی نشان می‌دهد که هر فردی می‌تواند با آموزش درست، آگاهی و استمرار در تلاش به آن رویا و هدفی که در سر دارد، دست پیدا کند.

خواندن و دانستنِ زندگی چهره‌های برجسته این توانایی را برای مردم روشن‌تر و قابل دسترس می‌کند. نوابغی که در زمینه‌های مختلف مثل سیاست، علم، هنر، فلسفه و تاریخ ردی تاریخی به‌جا گذاشته‌اند، قابلیت‌‌های فرازمینی نداشته‌اند و بسیاری از آن‌ها با پشتکار در دست‌یابی به رؤیاهای‌شان، نام خود را تاریخ ماندگار کرده‌اند. یکی از دلایلی که مردم به فیلم‌ها و کتا‌ب‌های بیوگرافی علاقمند هستند، استفاده از تجربیات این چهره‌ها و آگاهی از چگونگی رسیدن این افراد مطرح به خواسته‌هایشان در زمینه‌های مختلف است. هرچند گاهی دلیل آن کنجکاوی و اشتیاق برای دانستن شیوه‌ی زندگی این افراد است؛ چرا که در بسیاری موارد فقط از دستاوردهای این چهره‌ها باخبرند و زندگی شخصی‌شان عمومی نیست. و گاهی مشتاق به دانستن زوایای مختلف زندگی این چهره‌ها؛ به این دلیل که بتوانند به خود ایمان بیاورند که آن‌چه می‌خواهند، شدنی‌ست.

استیو جابز یکی از چهره‌های مهم و تاثیرگذار در حوزه‌ی فناوری و تکنولوژی قرن بیستم است که رویاپردازی‌های بی‌پایانش او را به این جایگاه رساند. در کتاب استیو جابز در بستر گفت‌وگوهای نویسنده با اطرافیانش، می‌توان زندگی و شخصیت منحصربه‌فرد او را شناخت.

درباره موضوع کتاب استیو جابز:

طرح اولیه‌ی کتاب زندگینامه استیو جابز (steve jobs) از جانب خودش و با درخواست از والتر ایساکسون شکل گرفت. کتاب استیو جابز روایت مستندی است که بر اساس گفت‌وگوهای نویسنده با جابز و اطرافیانش در مدت دو سال نوشته ‌شده است. ایساکسون بیش از چهل مصاحبه با استیو جابز، اعضای خانواده‌اش، همکاران موافق و مخالف او در مدت طولانیِ فعالیت حرفه‌ای‌اش در شرکت «اپل apple» و «نکست» انجام داد. او در این مصاحبه‌های گسترده، دوستان نزدیک و دور و رقبای مطرح جابز را هم از قلم نینداخت. ایساکسون بر اساس شنیده‌هایش در بیش از صد مصاحبه، زندگی استیو جابز را در سی‌و‌نه فصل روایت می‌کند.

جابز در طول زندگی‌اش به حریم شخصی اعتقاد زیادی داشت و هیچوقت مسائل خصوصی‌اش را عمومی نکرد. اما بعد از تشخیص سرطان، تصمیم گرفت مردم را با خصوصیات فردی، زندگی حرفه‌ای و رازهای رسیدنش به جایگاه مهمی که در حوزه‌ی تکنولوژی و فناوری داشت، آشنا کند. به همین دلیل زوایای مختلف زندگی‌اش را با ایساکسون درمیان گذاشت و در محتوای کتاب و نظرات دیگران درباره‌ی خودش هیچ دخالتی نکرد.

درباره نویسنده کتاب استیو جابز:

والتر ایساکسون (Walter Isaacson)، نویسنده و زندگینامه‌نویس آمریکایی در سال 1952 در آمریکا متولد شد. او مدتی رئیس هیئت مدیره و پس از آن مدیرعامل خبرگزاری «سی ان ان» بود. در هفته‌نامه‌ی مطرح «تایم» که اولین مجله‌ی هفتگی در آمریکاست و رویدادهای سیاسی، فرهنگی، علمی، ورزشی و مسائل جهانی را بررسی می‌کند، بالاترین موقعیت را داشت و مدیرعامل این مجله‌ی خبری بود.

 

ایساکسون زندگینامه‌ی تعدادی از شخصیت‌های مطرح و مهم دنیا را نوشته است. افراد برجسته‌ای مثل «هنری کیسینجر» سیاست‌مدار آمریکایی که سِمت‌های مهمی مثل وزیر امور خارجه‌ و مشاور امنیت ملی را در کارنامه‌اش دارد. «آلبرت اینشتین» نابغه‌ی علم فیزیک و برنده‌ی جایزه‌ی نوبل که با ارائه‌ی «نظریه‌ی نسبیت» به شهرت جهانی رسید. «بنجامین فرانکلین» فرماندار ایالت پنسیلوانیا و سیاست‌مدار برجسته‌ای که در انقلاب آمریکا و استقلال ایالات متحده در 1776 نقشی مهم و کلیدی داشت. «لئوناردو داوینچی» نقاش و دانشمند مطرح ایتالیایی که بسیاری او را از نوابغ دوران رنسانس می‌دانند.و زندگینامه‌ استیو جابز (Steve Jobs) مخترع و کارآفرین مطرح آمریکایی. جابز بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت اپل (Apple) بود و نبوغ و استعدادش او را به یکی از مهم‌ترین چهره‌های علم و فناوری در قرن بیست و یکم تبدیل کرد.

جمله هایی از متن کتاب استیو جابز:

بهترین راه برای پیش بینی آینده، ساختن آن است. 

افرادی که می دانند دارند درباره ی چه چیزی صحبت می کنند، به پاورپوینت نیاز ندارند.

یک راه برای این که بفهمید چه کسی هستید، این است که به خاطر داشته باشید قهرمان هایتان چه کسانی هستند.

مشخصات کتاب استیو جابز:

نشر جویا

نویسنده:والتر ایساکسون

مترجم:پرناز صدیق راد

قطع وزیری

جلد شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب زندگینامه بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب استیو جابز:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب استیو جابز با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.