خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب سرگذشتنامه / استادان بسیار زندگی‌های بسیار

استادان بسیار زندگی‌های بسیار


کد محصول: ۱۵۵۴۵

قیمت: ۱۲۴,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786007221099
  • برایان ال وایس
  • صبح صادق

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار:

"استادان بسیار زندگی های بسیار" اثری است از نویسنده و روان درمانگر دکتر "برایان ال وایس" که بر اساس یک پرونده واقعی نوشته شده است و از پرفروش ترین کتاب ها شمرده می شود. این پرونده تکان دهنده، زندگی روانپزشک برجسته و یک بیمار جوان را تحت تأثیر قرار داد و پس از آن، دکتر "وایس" دیدگاه های جدیدی پیدا کرد.

وی به عنوان یک روان درمانگر سنتی، هنگامی که یکی از بیمارانش شروع به یادآوری آسیب های گذشته خود کرد، شگفت زده و مشکوک شد. به نظر می رسید این آسیب ها علت کابوس های مکرر و حملات اضطرابی بیمار بود. اما وقتی وی شروع به انتقال پیام کرد، پیام هایی که حاوی افشاگری های قابل توجهی در مورد خانواده دکتر "وایس" و پسر فوت شده‌اش بود، شک و تردید روانپزشک از بین رفت. وی با استفاده از درمان آسیب های زندگی گذشته، توانست بیمار را درمان کند و مرحله ی جدید و معناداری از زندگی حرفه ای خود را آغاز کند. با چاپ بیش از یک میلیون نسخه، کتاب "استادان بسیار زندگی های بسیار" یکی از موفقیت های عمده ی دکتر "برایان ال وایس" در روان درمانی جایگزین است و همچنان تحریک کننده، جنجالی و جاودان باقی مانده است.

این کتاب کاوشی جالب و تأمل برانگیز است در مورد تأثیر درمان زندگی گذشته بر رفتار فعلی. بدون احساس همدردی با نتیجه گیری های دکتر "برایان ال وایس" نمی توانید آن را کنار بگذارید. این کتاب درهای بسیاری را باز خواهد کرد که هرگز اعتبار تناسخ را در نظر نگرفته اند.

درباره نویسنده این کتاب برایان ال وایس:

برایان وایس، روانپزشک آمریکایی، تحقیقات خود را بر روی بازگشت به زندگی‌های گذشته و بقای روح بعد از مرگ متمرکز کرده است. او تحصیلات خود را در دانشگاه کلمبیا و دانشکده پزشکی دانشگاه ییل کامل کرده و در حال حاضر در شهر میامی زندگی می‌کند. ویس معتقد است که بیماری‌ها ممکن است ریشه در زندگی‌های گذشته فرد داشته باشند و از هیپنوتیزم برای درمان بیمارانش استفاده می‌کند.

مشخصات کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار:

نویسنده: برایان ال وایس

مترجم: زهره زاهدی

ناشر: صبح صادق

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 231

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب زندگینامه بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب استادان بسیار زندگی های بسیار با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.