خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / فلسفه زندگی تاملاتی در باب حیات معنا و اخلاق

فلسفه زندگی تاملاتی در باب حیات معنا و اخلاق



قیمت: ۲۷۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786007439135
  • کریستوفر همیلتن
  • نشر نو

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب فلسفه زندگی:

این کتاب مجموعه‌ای از چند جستار فلسفی است که می‌توان هر یک را به صورت جداگانه مطالعه کرد. اما همه آنها در مورد ارزش‌ها و تسامح صحبت می‌کنند، که به نوعی در زمینه اخلاق قرار دارند. این جستارها از نوعی فلسفه متفاوت با جریان فلسفی رایج در دانشگاه‌ها و مؤسسات دیگر است. در این متن سعی دارم تفاوت‌های اصلی را توضیح دهم. البته باید گفت که صحبت‌های من تنها در حوزۀ ارزش‌ها و اخلاق معتبر است و برای سایر حوزه‌های فلسفی قطعی نیست. همچنین باید توجه داشت که توصیفات من صرفاً مربوط به روش‌های فیلسوفان در دانشگاه‌ها است و نمی‌توان آن را به همه فلاسفه و دوران‌ها تعمیم داد. اما با توجه به اینکه فلسفه دانشگاهی است، می‌توان گفت که یک روش‌شناسی مشخص برای مطالعه وجود دارد که در اینجا قصد دارم آن را بررسی کنم.

مشخصات کتاب فلسفه زندگی:

نویسنده: کریستوفر همیلتن

مترجم: میثم محمد امینی

ناشر: نشر نو

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب فلسفه زندگی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب فلسفه زندگی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.