خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / فلسفه هنر / آفرینش و آنارشی: اثر هنری و دین سرمایه داری

آفرینش و آنارشی: اثر هنری و دین سرمایه داری


کد محصول: ۱۴۵۹۳۸

قیمت: ۵۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008987857
  • جورجو آگامبن
  • نشر لگا

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب آفرینش و آنارشی:

کتاب «آفرینش و آنارشی: اثر هنری و دین سرمایه داری» یکی از نوشته های متأخر «جورجو آگامبن» است که استراتژی اش را از دل راه پرفرازونشیب رفتن به دل هزارتوها انتخاب می کند و بحث پیرامون اثر هنری و سرمایه داری در قالب دین دوران ما را با باز کردن مضامینی از آفرینش، آنارشی، آرخه در بستر نظام فعلی حاکم بر جهان پی می گیرد. آگامبن در «آفرینش و آنارشی: اثر هنری و دین سرمایه داری» سعی کرده است در پنج فصل، لابه لای بحث درباره ی هنر و اثر هنری، سرمایه داری و فقر و ... نوری به نقطه های تاریک وضعیت های کنونی بتاباند و مسیرهای دیگری نشانمان دهد، که شاید بتواند ما را از آنچه جهان در آن فرورفته و سرگردان شده است، نجات دهد.

درباره نویسنده این کتاب، جورجو آگامبن:

جورجو آگامبن (Giorgio Agamben;  زاده ۱۹۴۲ در رم)؛ فیلسوف و نویسنده معاصر ایتالیایی است. مهم‌ ترین آثار جورجو آگامبن اجتماع آینده، هومو ساکر، کودکی و تاریخ، زبان و مرگ، وسایل بی‌هدف، پایان شعر، امر گشوده: انسان و حیوان و وضعیت استثنایی است.

مشخصات کتاب آفرینش و آنارشی:

نویسنده: جورجو آگامبن

مترجم: هومن کاسبی

ناشر: لگا

قطع: پالتویی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 148

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه هنر بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب آفرینش و آنارشی:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب آفرینش و آنارشی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.