خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / فلسفه هنر / فلسفه هنرها: درآمدی بر زیبایی‌شناسی

فلسفه هنرها: درآمدی بر زیبایی‌شناسی


کد محصول: ۱۹۳۵۱

قیمت: ۲۳۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643115371
  • گوردن گراهام
  • نشر ققنوس

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب فلسفه هنرها درآمدی بر زیبایی شناسی:

فلسفه هنرها درزمره جامع ترین و خواندنی ترین آثاری است که در سالهای اخیر درباب فلسفه هنر و زیبایی شناسی منتشر شده است. این اثر، که جایگاه کتابی درسی را یافته، برای نوآموزان فلسفه هنر و زیبایی شناسی راهگشاست و درعین حال به مباحث تخصصی جاری در این زمینه هم نظر دارد. گوردن گراهام در این کتاب فلسفه هنرهای خاص- موسیقی، معماری، نقاشی، ادبیات و... را برسی می کند و نظریه های متفکرانی همچون هیوم، کانت، گادامر، کالینگوود، دریدا، هگل و کروچه را به بحث می گذارد. علاقه مندان، دانشجویان و پژوهشگران فلسفه و هنر هر کدام می توانند بهره خویش را از این کتاب برگیرند.

درباره نویسنده این کتاب، گوردن گراهام:

لارنس گوردون گراهام (متولد 1949) فیلسوف انگلیسی و استاد فلسفه هنر در لووس سوم و دانشکده الهیات پرینستون است. او عضو انجمن سلطنتی ادینبورگ است. گراهام به خاطر آثار خود در زمینه زیبایی شناسی ، فلسفه اخلاقی ، فلسفه دین و سنت فلسفی اسکاتلند شناخته شده است. گراهام بین سالهای 1996 تا 2006 استاد رجیوس فلسفه اخلاق در دانشگاه آبردین بود.

مشخصات کتاب فلسفه هنرها درآمدی بر زیبایی شناسی:

نویسنده: گوردن گراهام

مترجم: مسعود علیا

ناشر: ققنوس

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 412

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه هنر بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب فلسفه هنرها درآمدی بر زیبایی شناسی:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب فلسفه هنرها درآمدی بر زیبایی شناسی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.