خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / فلسفه هنر / جنون هشیاری(بحثی درباره اندیشه و هنر شارل بودلر)

جنون هشیاری(بحثی درباره اندیشه و هنر شارل بودلر)


کد محصول: ۳۵۲۱

قیمت: ۳۹۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786001522062
  • داریوش شایگان
  • نشر نظر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب جنون هشیاری:

غرض از نوشتن این کتاب معرفی شاعر پرنفوذی است از فرانسۀ قرن نوزدهم که با فراگذشتن از مرزهای زبانی به شاعری اروپایی بدل شد و طنین و پرتوان شعرش گسترۀ تاریخ را مقهور خود کرد تا این‌چنین شارل بودلر دوشادوش اصحاب جاودان هنر و بزرگان زوال‌ناپذیر همه ایام باز بر این حقیقت صحه گذارد که هنر راستین بی‌زمان است و ورای سرحدات جغرافیا.

درباره نویسنده این کتاب، داریوش شایگان:

داریوش شایگان در بهمن‌ماه ۱۳۱۴ در شهر تهران متولد شد. وی تحصیلات خود را در مدرسه کاتولیک «سن لوئی» در تهران و به زبان فرانسه به اتمام رساند و برای ادامه تحصیل راهی فرانسه و دانشگاه سوربن شد.

آقای شایگان، بنیانگذار مرکز ایرانی مطالعه فرهنگ‌ها در ایران پیش از انقلاب بود. وی در سال ۱۹۷۷ ، کنفرانس بین المللی «گفتگوی تمدن‌ها» را برگزار کرد. مفهومی که بعدها توسط محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران نیز در مجامع بین‌المللی استفاده شد.

وی نویسنده کتاب «آسیا در برابر غرب» دانش آموخته دانشگاه سوربن پاریس و استاد فلسفه ادیان هند و زبان سانسکریت است.

مشخصات کتاب جنون هشیاری:

نویسنده: داریوش شایگان

ناشر: نظر

قطع: رقعی

نوع جلد: گالینگور

تعداد صفحه: 328

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه هنر بر روی لینک رنگی کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب جنون هشیاری:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب جنون هشیاری با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.