خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب صوتی / کتاب سخنگو حکمت و سیاست

کتاب سخنگو حکمت و سیاست


کد محصول: ۱۴۳۷۳۷

قیمت: ۴۱,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786226065863
  • -
  • آوانامه

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب سخنگو حکمت و سیاست:

کتاب صوتی "حکمت و سیاست" اثری است به اهتمام "حسین دهباشی" از خاطرات دکتر "سیدحسین نصر" که نشر آوانامه، نسخه ی کاملی از آن را با صدای مصاحبه شونده منتشر نموده است. گفت و گوی صوتی "حکمت و سیاست" که نخستین جلد از "مجموعه تاریخ شفاهی و تصویری ایران معاصر" می باشد به حیات و خاطرات دکتر "سیدحسین نصر" پرداخته است. "مجموعه تاریخ شفاهی و تصویری ایران معاصر" پروژه ای است که در آن چندین پژوهشگر حرفه ای با انجام گفت و گوهای تحقیق محور، ده ها مصاحبه با چهره های مهم در زمینه ی تصمیم گیری و سیاست گذاری داشته اند و حاصل گردآوری صدها ساعت از این گفتگوها، مجموعه ای است بی نظیر از اسناد تاریخی متعدد که هر کدام گوشه ای از تجربیات موفقیت آمیز یا شکست خورده در زمینه ی حکومت داری در ایران را به تصویر می کشند.

کتاب "حکمت و سیاست" هم که سرگذشت دکتر "سیدحسین نصر" را در اختیار مخاطبان گذاشته، از چنین رویکردی برخوردار است. "سیدحسین نصر" که تحصیلات عالیه ی خود را در دانشگاه های بزرگ آمریکا سپری کرده بود، پس از بازگشت به ایران در مناصب مختلفی فعالیت کرد که مقام معاونت و ریاست در دانشگاه های برجسته ی ایران، بنیان گذاری و ریاست انجمن سلطنتی فلسفه در ایران و ریاست دفتر فرح پهلوی تنها گوشه ای از آن ها می باشد. گفتگوهای انجام شده با این چهره ی مهم فرهنگی، چشم انداز مناسبی را از آشنایی با مقامات مهم فرهنگی و سیاسی کشور در دوره پهلوی، حضور متفقین در خاک ایران، نحوه ی مدیریت و سیاست های فرهنگی، علمی و مذهبی حکومت پهلوی و دگرگونی هایی که به انقلاب منتهی شد، به دست می دهد.

درباره نویسنده این کتاب، حسین دهباشی:

حسین دهباشی (زادهٔ ۲۷ خرداد ۱۳۵۰، تهران) تاریخ‌پژوه و مستندساز ایرانی و دبیر سایت تاریخ آنلاین است. او بیشتر به خاطر ساخت مستندهای تبلیغاتی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و نیز مستند به روایت دربار شناخته شده‌است. دهباشی تاکنون مسئولیت‌های مختلفی به عهده داشته‌است که از جمله آن‌ها مدیریت پروژه تاریخ شفاهی ایران در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بود. وی اکنون معاون ارتباطات، بین‌الملل و مشارکت‌های بنیاد امور بیماری‌های خاص، عضو خانه سینما و انجمن مستند سازان سینمای ایران و مؤسس و مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و هنری نقش جهان هنر است. وی از سال ۱۳۹۴ پروژه تاریخ شفاهی جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرده‌است.

مشخصات کتاب سخنگو حکمت و سیاست:

نویسنده: حسین دهباشی

راوی: آرمان سلطان زاده

ناشر: آوا نامه

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب صوتی بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب سخنگو حکمت و سیاست:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب سخنگو حکمت و سیاست با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.