خانه / انواع کتاب / کتاب هنری / سینما و تئاتر / کشف فیلم کوتاه

کشف فیلم کوتاه


کد محصول: ۱۵۲۱۴۰

قیمت: ۱۷۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786007343265
  • سینتیا فلاندو
  • نشر آبان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب کشف فیلم کوتاه:

«کشف فیلم کوتاه» منحصرا به بررسی فیلم¬های کوتاه داستانی و غیرانیمیشن پرداخته و این گونه را از منظر تاریخی و سبکی مورد بررسی قرار داده است.

با وجود این‌که تمرکز نویسنده بر سینمای آمریکا است، اما او به بررسی فیلم کوتاه در سایر کشورهای دنیا هم توجه کرده و یک فیلم کوتاه را نیز از سینمای ایران مورد بررسی قرار داده است.

کتاب شامل پنج فصل است. در فصل اول که مقدمه کتاب است، به اهمیت و موقعیت و جایگاه فیلم کوتاه اشاره شده است.

فصل دوم با عنوان «طلوع، افول و طلوع مجدد فیلم کوتاه» به بررسی تاریخی فیلم کوتاه پرداخته و اهمیت تاریخی آن را در تاریخ سینما مورد بررسی قرار داده است. فصل سوم به بررسی بنیادی¬ترین خصایص فیلم کوتاه داستانی پرداخته و درباره مسائلی نظیر وحدت و فشردگی روایی، مفهوم و جایگاه آن در فیلم کوتاه بحث کرده است. فصل چهارم و پنجم کتاب نیز شامل یک تقسیم¬بندی کلی درباره سبک فیلم کوتاه در دو قالب کلاسیک و هنری است.

کتاب «کشف فیلم کوتاه» دارای پیوستی است که در آن 70 فیلم کوتاه تاریخ سینما از کشورهای مختلف در دو گروه «کلاسیک» و «هنری» مورد بررسی اجمالی قرار گرفته‌اند.

مشخصات کتاب کشف فیلم کوتاه:

نویسنده:سینتیا فلاندو

مترجم:پیمان فلاحی

انتشارات:آبان

قطع:رقعی

جلد:شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب سینما و تئاتر بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب کشف فیلم کوتاه:

خرید کتاب هنری از جمله کتاب کشف فیلم کوتاه با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.