خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / آشوب مدام 1 چاقو و ایستادگی

آشوب مدام ۱ چاقو و ایستادگی



قیمت: ۱۲۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786222741815

توضیحات

معرفی کتاب چاقو و ایستادگی:

رمان "چاقو و ایستادگی" اثری از نویسنده‌ی مشهور پاتریک نس است که برای اولین بار در سال 2008 منتشر شد. شخصیت اصلی این داستان، تاد، تنها پسری است که در شهر مردان زندگی می‌کند. او از زمانی که مردم شهر به طرز عجیبی توسط یک میکروب آلوده شدند، توانایی شنیدن تمام افکار مردان را دارد و آن‌ها هم به فکرهای او گوش می‌دهند. اما تاد متوجه می‌شود که چیزی درباره‌ی واقعیت شهر از او پنهان شده است، چیزی ترسناک که او را مجبور به فرار می‌کند. در حالی که از گروهی از مردان فرار می‌کند، تاد به دختری مرموز و ساکت برمی‌خورد. او که این دختر کیست و چرا از اثرات میکروب در امان مانده است؟

درباره نویسنده این کتاب، پاتریک نس:

پاتریک نس، نویسنده و فیلمنامه نویس انگلیسی/آمریکایی است که در ایالات متحده متولد شد. او تحصیلات خود را در زمینه ادبیات انگلیسی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ادامه داد و سپس به لندن رفت. نس قبل از ورود به حرفه ی نویسندگی، به تدریس نویسندگی خلاق در دانشگاه آکسفورد پرداخت و اولین رمانش در سال 2003 منتشر شد.

مشخصات کتاب چاقو و ایستادگی:

نویسنده: پاتریک نس

مترجم: آرزو مقدس

ناشر: پرتقال

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 484

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید چاقو و ایستادگی:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب چاقو و ایستادگی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.