خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / آزمون های آپولو 1 پیشگوی مخفی

آزمون های آپولو ۱ پیشگوی مخفی



قیمت: ۲۶۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786007132395

توضیحات

معرفی کتاب آزمونهای آپولو کتاب اول پیشگویی مخفی:

کتاب پیشگوی مخفی به قلم نویسنده نام آشنا ریک ریردان است. این کتاب در سال 2016 و در آمریکا منتشر شد. کتاب پیشگوی مخفی اولین کتاب از مجموعه 5 جلدی آزمون‌های آپولو است.

کتاب پیشگوی مخفی یک رمان فانتزی است. این کتاب بر اساس اساطیر یونان و رم نوشته شده‌است.

درباره کتاب آزمونهای آپولو کتاب اول پیشگویی مخفی:

داستان کتاب پیشگوی مخفی در مورد خدای آپولو است که تبدیل به یک انسان نوجوان شده‌است. او برای مجازات از طرف پدرش زئوس به نیویورک فرستاده شده‌است. آپولو با کمک ملکه مگ مک کافری متوجه می‌شود که برای مورد عفو قرار گرفتن باید کنترل 5 سخنرانی یونان باستان را بدست گیرد. نام زمینی آپولو، لستر است. داستان این کتاب از افتادن لستر به یک سطل آشغال در نیویورک آغاز می‌شود. او فقط خاطرات مبهمی از پدرش زئوس را در ذهن دارد. در کوچه چند نفر اراذل و اوباش به آزار وی می‌پردازند. اما یک دختر جوان به نام مگ مک کافری او را نجات می‌دهد. مگ همان ملکه‌ای است که برای کمک به آپولو یا لستر فرستاده شده‌است. آنها باید فردی به نام پرسی جکسون را بیابند. با کمک پرسی، آپولو و مگ به کمپ نیمه خدایان سفر می‌کنند. اما در آنجا با شکست‌های متعددی روبرو شده و به مقصود خود نمی‌رسند. در آنجا این سه نفر درگیر ماجراهای بسیاری با خدایان دیگر می‌شوند.

این داستان چهار شخصیت اصلی دارد. آپولو یا لستر قهرمان اصلی داستان است. او فرزند زئوس است. وی با موهای قهوه‌ای فرفری و چشمانی آبی به تصویر کشیده شده‌است. شخصیت دیگر مگ مک کافری است. او دختر 12 ساله‌ای است که پدرش به قتل رسیده‌است. او یک جفت حلقه در دست دارد. این حلقه‌ها می‌توانند به داس‌های ساخته شده از فلز مقدس رومی تبدیل شوند. شخصیت دیگر هلو است. وی کسی است که در اردوگاه خدایان به کمک لستر و مگ پرداخت. او را در داستان هنگامی که مگ در خطر است، می‌بینید. آخرین شخصیت مهمی که با آن روبرو هستید، نرو است. وی آنتاگونیست اصلی داستان است. او به دلیل استبداد و تجمل‌گرایی‌اش در داستان بدنام است.

برشی از کتاب آزمونهای آپولو کتاب اول پیشگویی مخفی:

پیش از این خداگونه بودم اکنون با احساس پستی، بالای شهرم.

اه شعرم قافیه ندارد.

همانطور که به سمت بالای خیابان مدیسون می‌رفتیم. ذهنم پر از سوال بود؛ چرا زئوس به من یک کت زمستانی نداده بود؟ چرا خانه پرسی جکسون آنقدر دور بود؟ چرا عابران پیاده به من خیره می‌شدند؟

شاید درخشندگی الهی من برگشته بود. شاید ساکنین نیوبورک تحت تاثیر قدرت نمایان و مشهور زیبایی غیر زمینی‌ام قرار گرفته بودند.

مگ مک کافری، روشنم کرد.

او گفت:«بو میدی، انگار تازه کتک خوردی.»

_من تازه کتک خورده‌ام و به اسارت یه بچه‌ی کوچک هم در اومدم.

او تکه‌ای از پوست انگشت شستش را با دندان کند و آن را تف کرد:«اسارت نیست. بیشتر شبیه همکاری دو جانبه است.»

_دو جانبه به این شکل که تو دستور میدی و من باید اطاعت کنم؟

او در مقابل ویترین یک فروشگاه ایستاد و گفت:«بله. می‌بینی؟ داغونی.»

تصویرم به من خیره شده بود، البته تصویر من نبود. نمی‌توانست باشد. صورت تصویر مانند عکس روی کارت شناسایی لستر پاپادوپولوس بود.

شانزده ساله به نظر می‌رسیدم. موهایم اندازه‌ای متوسط داشت و تیره و مجعد بود، مدلی که در دوران آتن و در سال ۱۹۷۰ استفاده می‌کردم. چشمانم آبی بود. صورتم به طرز احمقانه‌ای خوشایند بود، اما با یک بینی متورم بادمجانی رنگ که خونریزی کرده و بالای لبم سبیلی از خون به جا گذاشته بود. ضایع شده بود. اما بدتر از همه، صورتم پر از دانه‌هایی بود که به طرز مشکوکی شبیه... قلبم به دهانم آمد.

فریاد زدم:«چی‌ی! این... این جوشه؟»

خدایان جاودان، جوش نمی‌زنند. این یکی از حقوق مسلم ماست. اما به جلو خم شدم و در شيشه

مغازه دیدم که واقعا صورتم صحنه‌ای از جوش‌های سرسفید و چرکی است.

دستم را مشت کردم و رو به آسمان نالیدم:«زئوس، مگه چه کار کرده‌ام که حقم این باشه؟»

مگ آستینم را کشید:«داری کاری می‌کنی که دستگیرت کنن.»

_چه اهمیتی داره؟ من تبدیل به یه نوجوون شدم، تازه اونم نه با پوست صاف! شرط می‌بندم که حتی...» با ترس، پیراهنم را بالا زدم. زیر سینه‌ام پر از کبودی ناشی از افتادن در زباله دانی و لگد خوردن بعد از آن بود. اما بدتر از آن، گوشتی اضافی به صورت شکم داشتم!

«اوه، نه، نه، نه.» تلوتلوخوران در پیاده راه چرخیدم، با این امید که آن گوشت‌های اضافی دنبالم

نیایند.«عضلات سفت هشت تبکه‌ام کجان؟ من هميشه عضلات هشت تیکه‌ای داشته‌ام. دراین چهار هزار سال، هیچوقت چربی اضافی نداشتم!»

مشخصات کتاب آزمونهای آپولو کتاب اول پیشگویی مخفی:

نویسنده:ریک ریردان

انتشارات:بهنام

موضوع:ترسناک

قطع:رقعی

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:376

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب آزمون های آپولو 1:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب آزمون های آپولو 1 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.