خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / سیپتیموس هیپ 2 پرواذ

سیپتیموس هیپ ۲ پرواذ



قیمت: ۳۸۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643695286

توضیحات

معرفی کتاب پرواذ:

یک سال از زمانی که سپتیموس هیپ خانواده واقعی خود را پیدا کرده است و اکنون با همه شور و شوق، به دنبال تبدیل شدن به یک جادوگر بی نظیر است. او به عنوان یک شاگرد، از یک جادوگر معروف شروع به یادگیری می کند. در یکی از زمان هایی که در حین کار خود به مشکل خورده و به یک فصل جدید از زندگی خود وارد شده است، به یک طلسم باستانی برخورد می کند. پیدا کردن این طلسم، او را به هیجان می اندازد. او مطمئن است که این طلسم چیزی خاص و ارزشمندی است. یک قرص کوچک، قهوه ای و به شکل مربع، با بویی شکلاتی قدیمی. او از ترس ممکنه برای چشیدن آن راهی نابردها بشود، اما مطمئن است که آن مزه ای شگفت انگیز از شکلات قدیمی دارد. شاید این طلسم، یکی از آن زهرابه های خطرناک و بی رحم بود که از جعبه ای عظیم به نام زهرابه ها، بیرون آمده بود و در کنار دیگر زهرها و بلاهای فراموش شده قرار داشت. سپتیموس یک عدسی بزرگ کننده را از کمربند خود خارج کرد و با دقت نوشته های ریز سفید روی قرص را مطالعه کرد. متن اینگونه بود: "مرا بردار، مرا تکان بده و من از تو یک شکلاتی خلق می کنم".

درباره نویسنده این کتاب، انجی سیج:

انجی سیج، یک نویسنده و هنرمند خلاق، زاده ۱۹۵۲ است. او خالق مجموعه جذاب سپتیموس هیپ است که شامل چند کتاب جذاب و هیجان‌انگیز مانند "افسون" و "پرواز" می‌شود. انجی همچنین تصویرگری است که با نقاشی‌های زیبا و دلنشینش، دنیای کودکان را روشن و زیبا می‌کند. همچنین او نویسنده مجموعه دیگری به نام "آرمنته جن زده" نیز است.

داستان زندگی انجی سیج نیز بسیار جالب است. او در خانواده‌ای هنری و خلاق بزرگ شده است و از کودکی با کتاب‌ها و نقاشی‌ها آشنا شده است. او ابتدا به دنبال تحصیل در رشته پزشکی بود، اما سرانجام عشقش به هنر و نوشتن، او را به مسیری متفاوت و جذاب سوق داد. انجی در زمینه گرافیک و تصویرسازی تحصیل کرده و سپس با شروع نوشتن داستان‌های جذاب برای کودکان، شهرت و موفقیت بیشتری پیدا کرد. اولین رمان معروف او با عنوان "سپتیموس هیپ: افسون" منتشر شد و به سرعت مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

مشخصات کتاب پرواذ:

نویسنده: انجی سیج

مترجم: مهرداد مهدویان

ناشر: افق

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 584

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب پرواذ:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب پرواذ با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.