خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / داستانهای شیرین هزار و یک شب (نقاشی: اولگا دوگینا)

داستانهای شیرین هزار و یک شب (نقاشی: اولگا دوگینا)



قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786001521461

توضیحات

معرفی کتاب داستان های شیرین هزار و یک شب:

یک زمانی، در دورانی قدیمی، دو برادر در دو سوی پادشاهی زندگی می‌کردند. یکی در شرق و دیگری در غرب، سال‌ها و سال‌ها به حکومت و فرمانروایی مشغول بودند. برادری که برتری داشت، پس از گذراندن سال‌های زیاد، دلش برای برادر کوچکتر واقعی تنگ شد...

درباره نویسنده این کتاب، آرنیکا استرل:

آرنیکا استرل (Arnica Mees، یا Arnica Esterl-Mees به نام دیگر؛ در سال 1933 در شهر لاهه متولد شد) یک نویسنده، مترجم و داستان‌نویس هلندی-آلمانی است. آرنیکا استرل دوران کودکی‌اش را در یک مزرعه در منطقه فریشای غربی گذراند. او دوره کارآموزی خیاطی خود را به پایان رساند و بعداً در شهر آمستردام و دانشگاه توبینگن آلمان، رشته‌های فریشیایی و فلسفه را تحصیل کرد. از زمان ازدواج با دیتریش استرل، مربی آلمانی والدورف، زندگی خود را در آلمان ادامه داده است. او از سال ۱۹۶۴ در شهر اشتوتگارت ساکن شده است.

مشخصات کتاب داستان های شیرین هزار و یک شب:

نویسنده: آرنیکا استرل

مترجم: مهدی طارمی

ناشر: نظر

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 102

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب داستان های شیرین هزار و یک شب:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب داستان های شیرین هزار و یک شب با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.