خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / زبرا ماژیک سی دی دوسر

زبرا ماژیک سی دی دوسر


کد محصول: ۷۹۲۵۳

قیمت: ۴۳,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک سی دی زبرا:

نوشتن روی سطوحی مانند کیسه‌های پلاستیکی، سی دی ، لباس و انواع سطوح پارچه‌ای و غیرپارچه‌ای با انواع مختلف ماژیک امکان‌پذیر است. اما اثر جوهر آنها بعد از شست وشو از بین می‌رود. به همین جهت زبرا ماژیک مقاومی دربرابر آب تولید کرده است. جوهر ماژیک سی دی زبرا مدل دو سر بسیار شفاف و درخشنده برروی سطح مورد نظر شما می‌نویسد. جوهر این ماژیک برپایه روغن بوده و بدون هیچ‌گونه مواد سمی تولید شده است. از قابلیت‌های دیگر این محصول می‌توان به خشک شدن سریع جوهر آن اشاره کرد. این محصول در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی طراحی و روانه بازار گردیده است.

درباره ی برند زبرا:

در سال ۱۹۴۵ تمام امکانات و دستگاه های زبرا تحت حملات بمب گذاری متفقین در جنگ جهانی دوم از بین رفت. اما در سال 1948 اولین برنامه بازسازی اجرا شد و ادامه پیدا کرد و پس از اتمام طرح دوم بازسازی در سال ۱۹۵۰، تولید انبوه و تعداد پژوهشگران این برند گسترش پیدا کرد و کیفیت کالاها تثبیت شد. زبرا در سال ۱۹۸۲ در نیویورک آمریکا و در سال ۱۹۹۲ در انگلیس شعب خود را تاسیس کرد  و تا سال ۱۹۹۵ به کانادا و اندونزی وارد شد و تا سال ۲۰۰۱  به مکزیک و شانگهای رفت و در سال ۲۰۱۵ ورودش را به سنگاپور جشن گرفت

 

مشخصات ماژیک سی دی زبرا:

قابلیت شارژ ندارد

نوع نوک نمدی

دو سر

مقاوم در برابر آب

قابل استفاده بر روی تمامی سطوح

وزن 9 گرم

 

قیمت و خرید ماژیک سی دی دو سر زبرا:

خرید آنلاین زبرا ماژیک دوسر سی دی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.