خانه / نوشت افزار و هنری / نوشت افزار / ماژیک / فابرکستل ماژیک وایت برد اسلیم آبی روشن

فابرکستل ماژیک وایت برد اسلیم آبی روشن


کد محصول: ۱۳۰۳۹۸

قیمت: ۵۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات ماژیک وایت برد اسلیم فابرکستل رنگ آبی روشن:

ماژیک وایت برد مدل اسلیم 1560 Faber-Castell یک انتخاب عالی برای استفاده در کلاس درس یا دفتر کار است.این ماژیک ها برای درس های کدنویسی رنگ یا پروژه های اداری مناسب هستند. هر قلم دارای طراحی قوی و سبک وزن است که با رنگدانه خشک پاک کن پررنگ پر شده است. آنها همچنین دارای یک نوک گلوله دقیق هستند که برای ایجاد خطوط صاف و خوانا بر روی تخته های سفید طراحی شده است.

 

ماژیک وایت برد فابر کاستل مدل اسلیم 1560 در رنگ‌های متنوعی با جوهرغیرقابل شارژ ارائه شده است. این ماژیک دارای نوک گرد بوده که با توجه به زاویه‌ای که در دست می‌گیرید، خطوطی با ضخامت 1 میلی‌متر ترسیم می‌کند. از ویژگی های بارز این محصول می‌توان با خاصیت Dry Wipe آن اشاره کرد که با داشتن این مزیت به سرعت بر روی تخته‌ی وایت برد خشک شده و پاک کردن آن را آسان تر می‌کند، همچنین با توجه به اینکه ماژیک‌‌های وایت برد یکی از نوشت افزارهای پرکاربرد در مدارس است باید از محصولی استفاده شود که فاقد مواد مضر برای سلامت دانش‌آموزان باشد. این ماژیک‌ برای سلامت دانش‌آموزان بی خطر بوده و فاقد مواد شیمیایی از جمله زایلن است.

کمپانی فابر کاستل که در سال ۱۷۶۱ توسط کاسپر فابر در نورنبرگ تأسیس شد و تاکنون توسط خانواده فابر اداره می‌شود، قدیمی‌ترین کارخانه تولید لوازم‌التحریر دنیا به شمار می‌آید، ظرفیت تولید جهانی این کمپانی بیش از 2000 میلیون مداد چوبی در سال است. این شرکت معتبر که امروزه محصولات آن در 9 کشور در حال ساخت و تولید بوده، در 120 کشور جهان نمایندگی فروش داشته و از آن با عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی مداد در جهان نیز یاد می‌شود.

 

 مشخصات ماژیک وایت برد اسلیم فابرکستل رنگ آبی روشن:

قابلیت شارژ : ندارد

نوع نوک : نمدی

کاربرد : وایت بردی

فرم نوک : گرد

وزن : 10 گرم

کشور مبدا برند : آلمان

 

 

قیمت و خرید ماژیک وایت برد اسلیم فابرکستل رنگ آبی روشن:

خرید انواع نوشت افزار از جمله ماژیک وایت برد اسلیم رنگ آبی روشن با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر  کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشو