خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / دونده ی هزارتو 5 کدتب

دونده ی هزارتو ۵ کدتب



قیمت: ۱۷۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786003538894

توضیحات

معرفی کتاب دونده هزارتو 5:

کتاب دونده ی هزارتو/ کدِ تب، اثر جیمز دشنر است که توسط ملیکا خوش نژاد به زبان فارسی بازگردانده شده و از سوی انتشارات افق در 392 صفحه منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

مجموعه ی دونده ی هزارتو، داستانی علمی و تخیلی اما نفس گیر و جذاب است. این مجموعه از سوی مجله کِرِکِس ریویو به عنوان بهترین رمان نوجوان سال انتخاب شده و میلیون ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.

کتاب حاضر روایتی از زندگی پیشین توماس، ترزا و باقی بچه ها است. سازمان شرارت که حکم خانه و مدرسه ی بچه ها را دارد، برای یافتن درمان بیماری فلر، بچه هایی که در برابر این ویروس مقاوم هستند را پیدا می کند و با انجام آزمایش های وحشتناک شروع به پیدا کردن درمان این بیماری می کند.

توضیحات راجع به کتاب دونده ی هزارتو 5:

کتاب راز اهرامن، پنجمین جلد از مجموعه ی دونده ی هزارتو به قلم جیمز دشنر، ترجمه ی آیدا کشوری و چاپ انتشارات باژ است.

مجموعه ی دونده ی هزارتو، داستانی علمی وتخیلی اما نفس گیر و جذاب است. این مجموعه از سوی مجله کِرِکِس ریویو به عنوان بهترین رمان نوجوان سال 2016 انتخاب شده و میلیون ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.

کتاب حاضر روایتی از زندگی پیشین توماس، تریسا و باقی بچه ها است. اهرامن که حکم خانه و مدرسه ی بچه ها را دارد، برای یافتن درمان بیماری فلر، بچه هایی را که در برابر این ویروس مقاوم هستند، پیدا می کند و با انجام آزمایش های و حشتناک، اقدام به کشف درمان این بیماری می کند.

در این جلد از مجموعه، راز چگونگی ساخت هزارتو و حقیقتِ نابودی آن تنها به دست توماس برملا می شود.

برشی از کتاب دونده ی هزارتو 5:

دقیقاً سر ساعت، شاید با چند ثانیه تأخیر، صدای ضربه های روی در به گوش رسید. وقتی توماس در را باز کرد، غریبه ای پشت در ایستاده بود. مرد طاسی که از بودن در آنجا چندان خوشحال به نظر نمی رسید. شاید حتی از زنده بودنش هم چندان خوشحال نبود. چشم هایش پف کرده و قرمز بودند. اخمش در تک تک چین و چروک های صورت پژمرده اش نمایان بود. توماس با ناامیدی پرسید: «دکتر پِژ کو؟» با اینکه گاهی از برنامه های معمولش حالش بهم می خورد، به هم خوردنشان هم حال خوبی به او نمی داد. «حالش خوبه؟» مرد جواب داد: «میشه لطفاً بیام تو؟» و با سر به سینی غذایی که همراه داشت اشاره کرد. صدایش به هیچ وجه به گرمی صدای دکتر پِژ نبود.

توماس از جلوی در کنار رفت و گفت: «اوممم. بله.» غریبه داخل شد و سینی را روی میز کوچکی گذاشت. گفت: «حتماً غذات رو کامل بخور. امروز به یه عالمه انرژی نیاز داری.»

توماس اصلا از لحن مرد خوشش نمی آمد. «چرا؟ در ضمن، سوالم رو جواب ندادین. برای دکتر پِژ چه اتفاقی افتاده؟» مرد بدنش را صاف کرد، انگار می خواست خودش را قد بلندتر از آنی که هست نشان دهد.

مشخصات کلی کتاب دونده ی هزارتو5:

نویسنده : جیمز دشنر

انتشارات :افق 

قطع :رقعی 

نوع جلد :شومیز 

تعدادصفحه :392 

موضوع : رمان 

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب دونده ی هزارتو 5:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب دونده ی هزارتو 5 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.