خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب علمی و آموزشی کودک / قانون برای من نیست

قانون برای من نیست



قیمت: ۶۹,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004770354

توضیحات

معرفی کتاب قانون برای من نیست :

کتاب «قانون برای من نیست» کتاب دیگری از مجموعه مصور «کتاب‌های جولیا / ۲۹» است. این کتاب به داستان نودل می‌پردازد که به نظرش قانون‌های دنیا خیلی زیاد است و ربطی به هم ندارند. نودل قوانین را اجرا نمی‌کند و این امر سبب می‌شود تا او به دردسر بیفتد. اما او به تدریج متوجه حفاظت قوانین از خود و فواید زیاد قانون‌ها می‌شود. جولیا کوک در این کتاب توصیه‌هایی برای ترغیب کودکان به رعایت قوانین بیان می‌کند.
کتاب «قانون برای من نیست» را جولیا کوک نوشته و آنیتا دوفالا تصویر‌گری کرده و هایده عبدالحسین‌زاده و شهرام رجب‌زاده ترجمه کرده و شرکت انتشارات فنی ایران (بخش نردبان) به سال ۱۴۰۰ در ۳۶ صفحه برای سومین بار منتشر کرده است 

توضیحات کتاب قانون برای من نیست :

جولیا در سالت ‌لیک سیتی (Salt Lake City) به دنیا آمده است، اما هم‌اکنون در نبراسکا (Nebraska) زندگی می‌کند. او زمانی در سنین جوانی، به کودکان اسکی یاد می‌داد، پس از کسب به‌گفته‌ی خودش، این تجربه‌ی شیرین، به آموزش کودکان و کار با آنها علاقه‌مند شد و این راه را ادامه داد.
سال‌ها پیش، وقتی جولیا به‌دنبال داستانی برای بیان تفاوت چوقولی‌کردن و صحبت‌کردن به کودکان می‌گشت، کتاب یا داستان مناسبی پیدا نکرد. بنابراین، خودش دست‌به‌کار شد و یک کتاب نوشت؛ او هم‌اکنون نزدیک به صد جلد کتاب درباره‌ی رشد اجتماعی( socialdevelopment) در قالب شخصیت‌های مختلف نوشته است، که بهترین آنها در انتشارات مهرسا نیز منتشر شده‌اند.
جولیا به مدارس زیادی در سراسر دنیا برای سخنرانی درباره‌ی آموزش همگانی و مشاوره می‌رود، در این سفرها، او دیگران را تشویق می‌کند تا از تجربیاتش در این سال‌ها استفاده کنند. از نظر جولیا، ایده‌های بسیاری درجهان وجود دارند که باید جهانی شوند و در اختیار همگان قرار بگیرند.
جولیا زمان بسیاری را برای تحقیق و مشاوره با کودکان، آموزگاران و والدین می‌گذراند، او این تحقیقات و تجربیات را با خلاقیت خود به داستان‌های کودکانه بدل می‌کند، داستان‌هایی که استعداد ذاتی او را در ورود به دنیای کودکان نشان می‌دهند. تمامی فعالیت‌های او به‌عنوان معلم و مشاور، منابع الهام کوک برای نوشتن هستند. هدف اصلی کوک این است که با داستان‌های شاد و به‌یادماندنی بتواند برای مشکلات همیشگی زندگی راه‌حل‌های موثر و کاربردی را به کودکان ارائه بدهد.
به عقیده‌ی کوک، همه‌ی انسان‌ها در این جهان یا کودک هستند، یا کودک بوده‌اند؛ پس اگر شما بتوانید کتابی بنویسید که بر کودکان اثر بگذارد، بر همه‌ی انسان‌ها اثر گذاشته‌اید.
جولیا به‌عنوان نویسنده‌ی کتاب‌های کودک، جوایز بسیاری دریافت کرده است؛ کتاب‌های او که عمدتا مبتنی بر تحقیقات علمی هستند و در انتشارات و نشریه‌های معتبری مانند پَرِنتس مَگِزین (Parent’s Magazine)، نیویورکر (New Yorker)، گرین چایلد مَگِزین (Green Child Magazine) و وبگاه‌هایی مانند یاهو و بِیبی‌زون (Baby Zone) معرفی شده‌اند. او هم‌چنین در خبرگزاری سی‌ان‌ان (CNN) و بسیاری از خبرگزاری‌های دیگر حضور داشته است.

 

برشی از کتاب قانون برای من نیست : 

به نظر «نودل» قانون‌های این دنیا خیلی خیلی زیاد است و بعضی از آن‌ها ربطی به او ندارد. برای همین هم قانون‌ها را اجرا نمی‌کند و به دردسر می‌افتد. اما کم‌کم می‌فهمد که قانون‌ها محافظ او هستند و فایده‌های زیادی برایش دارند.

مشخصات کلی کتاب قانون برای من نیست :

نویسنده :جولیا کوک 

انتشارات :شرکت انتشارات فنی ایران

قطع :رقعی 

نوع جلد :شومیز 

تعداد صفحه :36 

موضوع :کتاب آموزشی 

 

قیمت و خرید کتاب قانون برای من نیست :

خرید کتاب قانون برای من نیست با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک اتجام میشود.