خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب علمی و آموزشی کودک / دیگر سکوت نمیکنم

دیگر سکوت نمیکنم



قیمت: ۴۳,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786004771627

توضیحات

معرفی کتاب دیگر سکوت نمی کنم:

کتاب «دیگر سکوت نمی‌کنم» نوشته شانون ریگز است و به موضوع آزار جنسی کودکان توسط اعضای خانواده می‌پردازد.

درباره کتاب دیگر سکوت نمی کنم:

رژینا دانش‌آموزی خوب اما بسیار ساکت است، چون رازی در دل دارد.

خانم سالوادور یک معلم مقرراتی است. اما رژینا که دانش آموز خیلی ساکتی است، مشکلی با این موضوع ندارد. اتفاقا او نظم و مقرراتی که خانم سالوادور انتظارش را دارد دوست دارد. خانم سالوادور به مادر رژینا پیغام می‌دهد که او دانش‌آموز خیلی خوبی است؛ اما بسیار ساکت است. وقتی خانم سالوادور از رژینا می‌پرسد که آیا او در خانه هم همین‌قدر ساکت است یا نه، او به رازی می‌اندیشد که حتی مادرش هم از آن خبر ندارد: کارهایی که ناپدری‌اش انجام می‌دهد!

تصاویر کتاب «دیگر سکوت نمی‌کنم» به درک بهتر متن کمک می‌کند. پیام کتاب ساده و امیدوارکننده است: برخی بزرگسالان می‌توانند محیطی امن ایجاد کنند، مقتدر باشند و همیشه می‌دانند چه کاری باید انجام دهند. این داستان می‌تواند بهانه‌ای برای آغاز گفتگو با کودکان در مورد سواستفاده جنسی باشد و یا این‌که به کودکان این پیغام را برساند که بزرگسالان امنی وجود دارند که می‌توانند به صحبت‌های آن‌ها در این زمینه گوش دهند.

کتاب «دیگر سکوت نمی‌کنم» برای گروه سنی ۷ تا ۹ سال نیز مناسب است؛ اما به توصیه کارشناسان چون تشخیص رازداری از بیان آزار جنسی (به عنوان یک راز) برای کودکان پیش از ۹ سال دشوار است، بهتر است در گروه‌های سنی پایین‌تر گفته شود همه موضوعات را باید گفت و رازی وجود ندارد و برای گروه‌های سنی بالاتر می‌توان تفاوت راز خوب و بد را توضیح داد.

برشی از کتاب دیگر سکوت نمی کنم:

در آخرین روز مدرسه، قبل از تعطیلات زمستانی، در کلاس ۲۰۴ جشنی برپا بود. رژینا دلش نمی‌خواست سه هفته‌ی کامل از کلاس ۲۰۴ دور باشد. وقتی زنگ خورد، همه بچه‌ها با عجله به طرف در دویدند اما رژینا آرام پشت سر آن‌ها راه افتاد. او گفت: «من تخته را پاک می‌کنم.» خانم سالوادور پرسید: «تو دوست نداری زودتر تعطیلاتت را شروع کنی؟» رژینا گفت:«نه!»

مشخصات کتاب دیگر سکوت نمی کنم:

نویسنده:شانون ریگز

انتشارات:شرکت انشارات فنی ایران

موضوع:کتاب آموزشی

قطع:رقعی 

نوع جلد:شومیز

تعداد صفحه:32

قیمت و خرید کتاب دیگر سکوت نمی کنم:

خرید آنلاین کتاب دیگر سکوت نمی کنم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.