خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودکار نفیس / فابرکستل دیزاین امبیشن خودکار اوپ آرت شنی 147055

فابرکستل دیزاین امبیشن خودکار اوپ آرت شنی ۱۴۷۰۵۵


کد محصول: ۱۵۰۹۲۹

قیمت: ۵,۰۵۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی فابرکستل دیزاین امبیشن خودکار اوپ آرت شنی 147055:

فابر کاستل Faber-Castell یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم اداری و لوازم تحریر در جهان است. این کارخانه در حقیقت به عنوان قدیمی‌ترین تولیدکننده لوازم تحریر دنیا شناخته می‌شود و هر سال نزدیک به ۲ میلیارد مداد می‌سازد.

نوشتن با خودنویس باعث میشود تا دستخط بهتری داشته باشید. این موضوع هم به خاطر ساختار این نوشت افزار می باشد و هم به خاطر لذت بخش بودن نوشتن با آن است که باعث میشود تا شما با علاقه بیشتری بنویسید و دقت بیشتری روی دستخط خود داشته باشید که دستخط زیباتری نیز بوجود می آید.

شاید در نگاه اول به نظر برسد که قیمت خودنویس نسبت به خودکار بسیار بیشتر است اما همانطور که در مورد قبلی گفتیم اگر قیمت چندین خودکار را کنار هم بگذارید شاید از قیمت یک خودنویس در طول زمان بیشتر شود. به همین دلیل شما نیاز به خرید چندین خودنویس ندارید اما برای استفاده از خودکار بعد از تمام شدن جوهر آن باید خودکار دیگری بخرید و این از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.

استفاده از اجناس یکبار مصرف مثل خودکار قطعا به طبیعت آسیب می زند. اگر از خودنویس استفاده کنید میتوانید جوهر آنها را بارها و بارها پر کنید و اگر از یک قلم به درستی مراقبت شود تقریبا میتوان گفت که مادام العمر میتواند کار کند. پس خودنویس ها هیچ وقت دور انداخته نمی شوند و مانند خودکار در طبیعت رها نمی شوند. پس .اگر به طبیعت اهمیت می دهید از خودنویس استفاده کنید

 

مشخصات فابرکستل دیزاین امبیشن خودکار اوپ آرت شنی 147055:

 

نام کالا:خودکار

برند:فابرکستل

کشور سازنده:آلمان

ابعاد:15*1*1سانتی متر

وزن:60 گرم

قطر نوشتاری:0.1 میلی متر

رنگ بدنه:شنی

جنس بدنه:فلز

نوع نوک:رزین پلی استال

قیمت و خرید فابرکستل دیزاین امبیشن خودکار اوپ آرت شنی 147055:

خرید آنلاین فابرکستل دیزاین امبیشن خودکار اوپ آرت شنی 147055 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه بوک دوک انجام می شود.