خانه / نوشت افزار و هنری / قلم نفیس / خودکار نفیس / فابرکستل گراف فون بنتلی خودکار سفید 141809

فابرکستل گراف فون بنتلی خودکار سفید ۱۴۱۸۰۹


کد محصول: ۱۴۵۲۹۸

قیمت: ۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

توضیحات

معرفی و توضیحات خودکار گراف فون بنتلی سفید 141809 فابرکستل:

محصول مورد نظر شما یعنی خودکار گراف فون فابر کاستل مدل بنتلی کد 141809 در برند گراف فون فابر کاستل می باشد که شما برای خرید اینترنتی این محصول میتونید با مطالعه جزئیات و ویژگی ها و دیدن تصاویر این محصول رو خریداری کنید .

این خودکار قابلیت تعویض جوهر دارد و میتوانید تا مدت ها از این کالا استفاده کنید . بدنه ی این خودکار از جنس فلز میباشد و همین باعث افزایش طول عمر این کالا میشود.

همانطور که گفتیم، فابر کاستل قدیمی‌ترین کارخانه تولید نوشت‌افزار است که به دلیل ساخت قلم و لوازم جانبی و طراحی باکیفیت، طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. این شرکت به عنوان پیشروترین تولیدکننده یکی از ابزارهای محبوب هنری جهان، یعنی مداد شناخته می‌شود. طرفداران این برند آلمانی محدود به تصویرگران، معماران و هنرمندان کنونی نمی‌شوند؛ در متون تاریخی حتی وینسنت ون گوگ نیز به تقدیر از این برند محبوب پرداخته است. در حال حاضر فابر کاستل ۱۴ کارخانه و ۲۰ واحد فروش در سراسر جهان دارد و سالانه بیش از ۲ میلیارد مداد در بیش از ۱۲۰ رنگ مختلف تولید می‌کند. در گروه فابر کاستل همچنین تقریباً ۷۰۰۰ کارمند مشغول به کار هستند که در بیش از ۱۰۰ کشور به تجارت می‌پردازند. دفتر مرکزی این شرکت معتبر در اشتاین آلمان واقع شده است.

 

مشخصات خودکار گراف فون بنتلی سفید 141809 فابرکستل:

ابعاد

۱۷x۱x۱ سانتی‌متر

وزن

۸۵ گرم

جنس بدنه

فلز

نوع نوک

استیل

قیمت و خرید خودکار گراف فون بنتلی سفید 141809 فابرکستل:

خرید خودکار گراف فون بنتلی سفید 141809 فابرکستل با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک روزه در فروشگاه اینترنتی بوک دوک انجام میشود.