خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب سرگذشتنامه / کی ز مردن کم شدم

کی ز مردن کم شدم


کد محصول: ۱۰۵۲۰۴

قیمت: ۱۱۷,۵۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786006895253
  • آنیتا مورجانی
  • نشر پندارتابان

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب کی ز مردن کم شدم:

در این خاطرات واقعا الهام‌بخش، آنیتا مورجانی توضیح می‌دهد که چگونه بدنش پس از تقریبا چهار سال مبارزه با سرطان، شروع به خاموش شدن کرد - تحت تأثیر سلول‌های بدخیم که در سراسر سیستم او پخش می‌شدند. با از کار افتادن اندام هایش، او وارد یک تجربه نزدیک به مرگ فوق العاده شد که در آن به ارزش ذاتی خود پی برد. . . و علت واقعی بیماری او پس از به هوش آمدن، آنیتا متوجه شد که وضعیت او به سرعت بهبود یافته است که در عرض چند هفته از بیمارستان مرخص شد - بدون اینکه اثری از سرطان در بدنش وجود داشته باشد! در این صفحات، آنیتا داستان‌هایی از دوران کودکی‌اش در هنگ کنگ، چالش‌هایش برای ایجاد حرفه‌اش و یافتن عشق واقعی، و همچنین اینکه چگونه سرانجام در آن تخت بیمارستانی قرار گرفت، جایی که تمام دانش پزشکی را به چالش کشید، بازگو می‌کند. آنیتا به عنوان بخشی از یک خانواده سنتی هندو که در جامعه ای عمدتا چینی و بریتانیایی زندگی می کند، از زمانی که دختر کوچکی بود تحت فشار و آداب و رسوم فرهنگی و مذهبی قرار گرفته بود. او پس از سال‌ها تلاش برای ایجاد مسیر خود در حالی که تلاش می‌کرد تا انتظارات دیگران را برآورده کند، در نتیجه تجلیل از طرف دیگر، متوجه شد که قدرت شفای خود را دارد. . . و اینکه معجزاتی در جهان وجود دارد که او هرگز تصور نمی کرد. در این کتاب، آنیتا آزادانه همه چیزهایی را که در مورد بیماری، شفا، ترس، "عشق بودن" و شکوه واقعی هر انسان آموخته به اشتراک می گذارد! این کتابی است که به طور قطع نشان می دهد که ما موجوداتی روحانی هستیم که تجربه انسانی داریم. . . و اینکه ما همه یکی هستیم!

درباره نویسنده این کتاب، آنیتا مورجانی:

آنیتا مورجانی یک نویسنده و روانشناس اهل ایالات متحده آمریکا است که به دلیل آثار زیبا نویسی و تجربیات شخصی خود شناخته شده است. او در کتاب "کی ز مردن کم شدم" به بررسی تجربیات شخصی خود پرداخته و در مورد مواجهه با بیماری خطرناک سرطان چینه‌ای را بیان کرده است. در این کتاب، مورجانی به خواننده‌ها نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند با مواجهه با موقعیت‌های سخت و دشوار در زندگی، به دنبال راه‌حل‌های موثر برای مواجهه با آن‌ها بگردند و از تغییرات جسمی و روحی که در این مسیر ایجاد می‌شود، بهره‌مند شوند.

کتاب "کی ز مردن کم شدم" توسط خوانندگان به عنوان یکی از آثار حیاتی و الهام‌بخش در مواجهه با موقعیت‌های سخت زندگی شناخته شده است. آنیتا مورجانی در این کتاب با سبکی شفاف و صادقانه، تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارد و به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند با ایجاد ارتباط عمیق با خود و با دیگران، به دنبال شفافیت و صداقت در زندگی روزمره خود بگردند. این کتاب نه تنها به عنوان یک مرجع مفید و الهام‌بخش برای افرادی که با بیماری سرطان مواجهه دارند، بلکه به عنوان یک راهنمایی کلی برای هر فردی که به دنبال رشد شخصی و روحی است، توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب کی ز مردن کم شدم:

نویسنده: آنیتا مورجانی

مترجم: محمود دانایی

ناشر: پندار تابان

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 217

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب زندگینامه بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب کی ز مردن کم شدم:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب کی ز مردن کم شدم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.