خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / دوغدو 1 خانم سیلا و غول های مادربزرگ

دوغدو ۱ خانم سیلا و غول های مادربزرگ



قیمت: ۹۷,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786008025139

توضیحات

معرفی کتاب دوغدو 1:

دوغدو، دختر کوچکی با چشمانی که از مادر فرانسوی اش به ارث برده و پوستی سبزه از پدر ایرانی اش، مجبور می‌شود از فرانسه به ایران برود و با مادربزرگش زندگی کند. مادربزرگی عجیب و غریب که تا به حال تنها عکسش را دیده است. یک داستان پرماجرا و پراز راز و رمز که بیشتر از همه برای یک دختر کوچک و مادربزرگ خود غول‌ها، جن، پری و اژدها را در بر می‌گیرد.

درباره نویسنده این کتاب، فاطمه سرمشقی:

نویسنده ای ایرانی که در سال 1357 متولد شد، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، به فعالیت نویسندگی پرداخت. قبل از هر چیز، دختر هشت ساله اش به نام مهرآیین، داستان های او را می خواند. اولین کتاب او با عنوان "فیل کوچولو چی کار می کنی؟" بود و کتاب های دیگری نیز از جمله "شاه شکمو"، "راز نقاشی هایمانی"، "شاخه ای که همه چیز را دید" و "چه کسی خط و خال ها را برداشته است" نوشته او بود.

مشخصات کتاب دوغدو 1:

نویسنده: فاطمه سرمشقی

ناشر: هوپا

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 183

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید دوغدو 1:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب دوغدو 1 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.