خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / جامعه شناسی وعلوم اجتماعی / در آمدی بر تحقیق کیفی

در آمدی بر تحقیق کیفی



قیمت: ۱۲۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643129958
  • هادی جلیلی
  • نشر نی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی:

"کتاب جدید Uwe Flick در حوزه تحقیقات کیفی بهبود یافته و به روز شده است. این کتاب به دانشجویان با مقدمه ای جذاب و جامع به روش تحقیق کیفی آشنا می کند و تمامی رویکردهای اصلی و روش های مختلف کیفی را پوشش می دهد. با اضافه شدن ویژگی های جدید مانند ساختار بهبود یافته، فصل جدید و مطالعات موردی به این نسخه جدید، این کتاب همچنان به عنوان یکی از مهمترین منابع برای دانشجویان تحقیق کیفی باقی می ماند. این کتاب با جامعیت و به روز بودن خود، یکی از مهمترین منابع در حوزه تحقیقات کیفی است."

درباره نویسنده این کتاب، اووه فلیک:

اووه فليك استاد تحقیقات کیفی در دانشگاه Freie برلین، آلمان است و علایق اصلی پژوهش او شامل روشهای کیفی، دسترسی به بازار کار برای پناهندگان و بعد از مهاجرت، بازنمایی اجتماعی از سلامت، آسیب پذیری، بی خانمان شدن جوانان و تغییر فناوری در زندگی روزمره است.

مشخصات کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی:

نویسنده: اووه فلیک

مترجم: هادی جلیلی

ناشر: نشر نی

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 492

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب جامعه شناسی و علوم اجتماعی بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب درآمدی بر تحقیق کیفی با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.