خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب شعر و ادبیات / دلواپس شادمانی تو هستم(گزینه نامه‌های عاشقانه خلیل جبران و ماری هاسکل)

دلواپس شادمانی تو هستم(گزینه نامه‌های عاشقانه خلیل جبران و ماری هاسکل)


کد محصول: ۴۲۱۰۸

قیمت: ۹۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789645881441
  • جبران خلیل جبران
  • نشر مروارید

پشت جلد این کتاب آمده است

توضیحات درباره کتاب دلواپس شادمانی تو هستم:

مجموعه نامهای جبران خلیل جبران، نویسندهی برجسته لبنانی به ماری هسکل، که توسط پائولو کوئلیو گردآوری و بازنویسی شده است. پائولو کوئلیو با هدف کشف مردی که در پس کتاب مهم پیامبر نهفته است، این مجموعه مکاتبات خصوصی جبران خلیل جبران را گردآوری و بازنویسی کرده است.

در این نامه ها، جبران جهانی از درد و شعف را به نمایش می گذارد که الهام بخش کتاب زیبایش پیامبر بود.

جبران خلیل به کمک دوستان خود نمایشگاههایی را بر پا کرد و در یکی از این نمایشگاه ها بود که با ماری هسکل آشنا شد؛ زنی که بیش از هر کس دیگری بر سرنوشت او و بر انتشار و بهبود آثار او تأثیر گذاشت.

ماری هسکل در آن زمان سی سال داشت و ده سال بزرگتر از جبران بود و البته زنی تحصیلکرده و مصمم و مستقل و از اعضای جنبش آزادی زنان. جبران با ماری هسکل رابطه ای عاشقانه برقرار کرد و سخت دلبستهی او شد. ماری جبران را تشویق کرد تا به انگلیسی بنویسد و در تصحیح نوشته های او بسیار کوشید. ماری حتا سعی کرد عربی بیاموزد تا با زبان و افکار جبران بیشتر آشنا شود.

مشخصات کلی کتاب:

نویسنده: جبران خلیل جبران، ماری هاکسل

مترجم: مجید روشنگر

انتشارات: مروارید

موضوع: شعر و ادبیات 

تعداد صفحات: 110

نوع جلد: گالینگور

قطع: رقعی

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب ادبیات و شعر فارسی بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب دلواپس شادمانی تو هستم:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب دلواپس شادمانی تو هستم با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.