خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب شعر و ادبیات / هزار و یک شب (2 جلدی)

هزار و یک شب (۲ جلدی)


کد محصول: ۱۲۸۰۸۴

قیمت: ۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789644487439
  • -
  • نشر نیلوفر

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب هزار و یک شب (2 جلدی):

«یکی از کتاب های بسیار مهم افسانه ای ما و دنیای اسلام کتاب عظیم هزار و یک شب است که در حقیقت دائرة المعارف جامعه شناسی اسلام است، و در آن مطالب گوناگون بسیار می توان یافت. اصل کتاب هندی و ایرانی است و نخست از زبان پهلوی به عربی ترجمه شده و سپس قصه های دیگر، دارای ریشه های عربی و مصری و یهودی و ایرانی، بدان افزوده شده و به صورت فعلی درآمده است.»«هزار و یک شب و یک کتاب بسیار معروف دیگر یعنی کلیله و دمنه وقتی به زبان های اروپایی –و نخست بار به فرانسوی– ترجمه شدند و انتشار یافتند، بحث و تحقیق پیرامون این دو کتاب بود که فنی تازه بر فنون ادب افزود. ادبیات تطبیقی پس از انتشار این دو کتاب و مقایسه ی نسخه ها و تحریرهای گوناگون آن ها با یک دیگر و نیز میزان نفوذ و تأثیر آن ها در ادب غرب، در طی قرون گذشته، قدم به عرصه ی وجود گذاشت.»

مشخصات کتاب هزار و یک شب (2 جلدی):

مترجم: محمدرضا مرعشی

ناشر: نیلوفر

قطع: وزیری

نوع جلد: گالینگور

 تعداد صفحه: 320

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب ادبیات و شعر فارسی بر روی لینک نارنجی کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتاب هایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب هزار و یک شب (2 جلدی):

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب هزار و یک شب (2 جلدی) با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.