خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / ته جدولی 8 راز سیرک آتش

ته جدولی ۸ راز سیرک آتش



قیمت: ۲۴۰,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786222044015

توضیحات

معرفی کتاب ته جدولی ها 8:

قرار بود آخر هفته‌ای جذاب باشد، یکی از آن‌هایی که خاطرات خوبی رقم می‌زند، زیرا ما آخرین بازی فصل را بازی کردیم: بچه‌ها در مقابل والدین. بعدازظهر به ویسنته کالدرون سفر کردیم تا فینال جام را تماشا کنیم، و بهترین بخش: سیرک آتش در سویا لاشیکا بود! اما آتش سوزی شروع شد و همه عصبانی شدند. برای دلایل بسیاری باید مقصر را پیدا کنیم، اما مهمتر از همه، زیرا ما یک تیم فوتبال هستیم و همیشه با هم خواهیم بود. بنابراین باید ببینیم که در این مسیر چه رازهایی روشن می‌شود.

روبرتو سانتیاگو در سال ۱۹۶۸ در مادرید به دنیا آمد. او رسانه و ارتباطات را در دانشکده ارتباطات دانشگاه Complutense مادرید و ادبیات را در دبیرستان ادبیات مادرید تحصیل کرد. او فیلمنامه نویس تلویزیون، ویرایشگر آژانس‌های تبلیغاتی در مادرید، تهیه‌کننده کلیپ‌های ویدئویی و نویسنده چندین رمان است. از جمله مجموعه ته جدولی ها، که در سال‌های اخیر به یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های ادبیات کودکان و نوجوانان دنیا تبدیل شده و به چندین زبان ترجمه شده است. اولین رمان او، دزد دروغ‌ها، نامزد نهایی جایزه ال بارکو دو بخار شد. و به خاطر "جون و ماشین ترس" برنده جایزه Edebè در حوزه ادبیات کودکان شد.

درباره نویسنده این کتاب، روبرتو سانتیاگو:

روبرتو سانتیاگو یک روزنامه نگار است که به طور گسترده در سراسر کشور درباره مسائل مربوط به جوامع لاتین صحبت می‌کند. او در سال 1991 جایزه انجمن رسانه‌های بین‌آمریکایی را برای بهبود برنامه‌های خود دریافت کرد و در مسابقه داستان کوتاه مجله اسپانیایی در سال 1990 جایزه اول را از آن خود کرد.

مشخصات کتاب ته جدولی ها 8:

نویسنده: روبرتو سانتیاگو

مترجم: سعید متین

ناشر: هوپا

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 336

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید ته جدولی ها 8:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب ته جدولی ها 8 با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.