خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / سپید دندان _ شاهکارهای ادبی مصور

سپید دندان _ شاهکارهای ادبی مصور



قیمت: ۳۲,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9786006753881

توضیحات

معرفی کتاب سپید دندان:

روایت سپیددندان، اثری از جک لندن، در سال 1906 منتشر شد و داستان یک نیمه سگ و نیمه گرگ به نام سپیددندان را به تصویر می کشد. او تنها بازمانده خانواده اش است و در دنیایی پر از انزوا و خطر زندگی می کند. او با قوانین سخت و بی رحم مناطق شمالی آشنا می شود: بکش یا کشته شو. اما حتی این قوانین نمی توانند او را برای مواجهه با ظلم و ستم صاحبش آماده کنند. داستان از دیدگاه حیوانات روایت می شود و به بررسی روابط میان حیوانات و انسان ها می پردازد. سپیددندان بر قدرت و اراده ی خود برای بقا حساب می کند و در نهایت، با انسان ها به صلح می رسد.

درباره نویسنده این کتاب، جک لندن:

جک لندن نویسنده سوسیالیست آمریکایی بود که از زندگی سخت و پرماجرا خود به عنوان منبع الهام برای آثار ادبی استفاده کرد. او با نوشتن داستان های کوتاه و مقالات سوسیالیستی موفق شد به ثروت و شهرت برسد. پس از مرگش در سال ۱۹۱۶، ملک خود را به دولت آمریکا واگذار کرد.

مشخصات کتاب سپید دندان:

نویسنده: جک لندن

مترجم: رضا مرتضوی

ناشر: آفرینگان

قطع: رحلی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 64

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب سپید دندان:

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب سپید دندان با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.