خانه / کودک و نوجوان / کتاب کودک و نوجوان / کتاب داستان نوجوان / پزشکی پردردسر(علوم ترسناک)

پزشکی پردردسر(علوم ترسناک)



قیمت: ۱۷۵,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789643495503

توضیحات

معرفی کتاب علوم ترسناک (پزشکی پر دردسر):

علم به همراه اسرار و نکات جالب و غیرمعمول! اگر می‌خواهید خودتان را در دام پزشکی دردناک فرو برید، احتمالاً باید سرتان را درد بدهد: چرا جراحان ترسو جسدی بزرگ را می‌دزدیدند؟ چرا برخی از پزشکان عجیب و غریب عادت داشتند ادرار بیماران را میچشیدند؟ آیا مصریان باستان از مغز لاک‌پشت استفاده می‌کردند؟ اگر فکر می‌کنید تحمل دیدن جنون‌آمیزی علم را دارید، با خواندن این کتاب به دنیای مخاطرات پزشکی وارد شوید. چند تا از درمان‌های قدیمی را امتحان کنید و به بیمارستان‌های ترسناک سر بزنید و... مهارت جراحی خود را بر روی یک هندوانه امتحان کنید! خواندن کتاب "پزشکی دردناک" تنها دارویی است که پزشکان به شما تجویز می‌کنند! علم هرگز اینقدر جذاب نبوده است!

درباره نویسنده این کتاب، نیک آرنولد:

نیک آرنولد، یک محقق و نویسنده اهل بریتانیاست که با ابداع مجموعه کتاب‌های علمی ترسناک شناخته می‌شود. وی از جوانی به نوشتن علاقه‌مند بوده و در سال ۲۰۰۰ با انتشار کتاب "میکروب‌های ترسناک" مجموعه خود را آغاز کرد. این مجموعه شامل چهل کتاب می‌شود و در سال ۲۰۰۴ جایزه برتری را از آن خود کرد. آثار او به طریقی شوخی‌آمیز علوم را به کودکان آموزش می‌دهد.

مشخصات کتاب علوم ترسناک (پزشکی پر دردسر):

نویسنده: نیک آرنولد

مترجم: محمود مزینانی

قطع: رقعی

نوع جلد: شومیز

تعداد صفحه: 208

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب داستان نوجوان بر روی لینک نارنجی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب با ارسال رایگان به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب علوم ترسناک (پزشکی پر دردسر):

خرید کتاب کودک و نوجوان از جمله کتاب علوم ترسناک (پزشکی پر دردسر) با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.