خانه / انواع کتاب / کتاب عمومی / کتاب فلسفه و عرفان / کژ نگریستن مقدمه‌ای بر ژاک لاکان

کژ نگریستن مقدمه‌ای بر ژاک لاکان



قیمت: ۹۴,۰۰۰ تومان


مشخصات محصول

  • 9789641855583
  • اسلاوی ژیژک
  • نشر نی

پشت جلد این کتاب آمده است

معرفی کتاب کژ نگریستن مقدمه‌ای بر ژاک لاکان:

کتاب حاضر را می‌توان این‌گونه توصیف کرد: قرائت والاترین بن‌مایه‌های نظری ژاک لاکان در کنار و از طریق موارد و مصادیق نمونه‌نمای فرهنگ توده‌ای معاصر؛ کتابی که برای آشنایی با اصول عقاید لاکانی (به مفهوم الاهیاتی کلمه) بی‌رحمانه از فرهنگ مردمی بهره‌برداری می‌کند و آن را چونان ماده‌ای سهل‌الوصول برای توضیح نه فقط ابهامات بنای نظری عظیم لاکان، بلکه گاهی همچنین برای توضیح جزئیات ظریف‌تری به‌کار می‌گیرد که در برداشت‌های مسلط دانشگاه از نظریه‌های لاکان مغفول مانده است.

بخش نخست کتاب می‌کوشد ساحت امر واقعی لاکانی را بپروراند. بخش دوم سه رهیافت تازه درباره‌ی هیچکاک را پیش می‌کشد. بخش سوم از نظریه‌ی متأخر لاکان بهره می‌گیرد تا نتیجه‌گیری‌هایی چند در خصوص حوزه‌ی ایدئولوژی و سیاست عرضه کند، سپس راه تازه‌ای برای مفهوم‌پردازی درباره‌ی گسست میان مدرنیسم و پست‌مدرنیسم پیشنهاد می‌کند. کتاب با تحلیلی از پارادوکس‌های درونی مفهومِ دموکراسی به پایان می‌رسد.

مشخصات کتاب کژ نگریستن مقدمه‌ای بر ژاک لاکان:

نویسنده:اسلاوی ژیژک

مترجم:مازیار اسلامی ,صالح نجفی

نشر نی

قطع رقعی

جلد شومیز

همراه گرامی شما میتوانید برای مشاهده ی کتاب هایی با مضمون کتاب فلسفه و عرفان بر روی لینک آبی رنگ کلیلک کنید.

فروشگاه اینترنتی بوک دوک دارای کتابهایی با موضوعات مختلف است که شما میتوانید برای خرید کتاب آنلاین به راحتی محصول مورد نظر خود را در سایت بوک دوک ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کتاب کژ نگریستن مقدمه ای بر ژاک لاکان:

خرید کتاب عمومی از جمله کتاب کژ نگریستن با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور در کمترین زمان و ارسال یک الی سه روزه در فروشگاه بوک دوک انجام میشود.